• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

عروس و داماد در دریای خزر غرق شدند + عکس

  • کد خبر : 42343
  • 04 جولای 2022 - 11:56
عروس و داماد در دریای خزر غرق شدند + عکس

عروس و داماد در دریای خزر غرق شدند این عروس و داماد و دو خواهر عروس که برای تفریح به ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان رفته بودند، در دریا گرفتار شدند و ۳ نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند و دیگری در بیمارستان است.

اولین تصاویر از عروس و داماد غرق شده در دریای خزر

قربانیان این حادثه عروس و داماد جوان و خواهر نوجوان عروس بودند که اجسادشان توسط مردم محلی و نیروهای هلال‌احمر از آب بیرون کشیده شد.

در جریان این حادثه ۳ عضو خانواده داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را از دست دادند و چهارمین نفر که خواهر بزرگ عروس است در بیمارستان بستری است و تلاش برای نجات جان او ادامه دارد.

این حادثه دردناک عصر جمعه دهم تیرماه امسال در ساحل سلیم چاف در بندر کیاشهر اتفاق داد. آن روز اعضای خانواده‌ای از اهالی روستای تهام در حوالی آستانه اشرفیه برای تفریح به کنار ساحل رفته بودند که ۴نفر از آنها وارد دریا شدند.

داماد جوان و همسرش و خواهر همسرش در دریا غرق شدند

داماد جوان و همسرش و ۲ خواهر همسرش وارد دریا شدند بعد از اینکه کمی جلوتر رفتند، ناگهان زیر پایشان خالی شد و در دریا گرفتار شدند شاهدان با دیدن این صحنه فریادزنان درخواست کمک کردند.

ماجرا سریعا به هلال‌احمر گزارش شد و مردم محلی هم همزمان برای کمک به غرق‌شدگان وارد دریا شدند. آنها در همان دقایق اولیه پیکر ۳نفر را از آب بیرون کشیدند و به ساحل منتقل کردند اما نیمه‌کاره بودن پل فلزی سلیم چاف و وجود یک پل چوبی که تنها راه عبور آمبولانس اورژانس به محل حادثه بود باعث شد که نیروهای اورژانس با تأخیر به آنجا برسند.

با حضور نیروهای اورژانس، معلوم شد که تازه داماد و عروس جوان جانشان را از دست داده‌اند اما سومین نفر که خواهر بزرگ عروس بود، پس از تلاش فراوان امدادگران اورژانس احیا شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

از خواهر ۱۳ساله عروس بود، خبری نبود

هنوز از سرنوشت چهارمین عضو خانواده که خواهر ۱۳ساله عروس بود، خبری نبود و امدادگران عملیات جست‌وجو در دریا را آغاز کردند. این عملیات تا نیمه شب شنبه ادامه داشت و عاقبت، جسد بی‌جان دختر نوجوان هم پیدا و از دریا بیرون کشیده شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.