• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

فرمانده کل سپاه: فوق‌العاده قدرتمند شده‌ایم‌ ‌

  • کد خبر : 4250
  • 25 جولای 2019 - 4:40

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از آزاد‌راه اراک ـ خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در پیامی به دشمنان نظام و انقلاب اظهار داشت: ما به ساختن خود و ایران اسلامی ادامه می‌دهیم و هر چقدر دشمنان فشار را بیشتر کنند اراده‌مان برای قوی شدن مستحکم‌تر می‌شود.

وی افزود: ما تجربه کرده‌‌ایم که اساسا در فشار بهتر رشد می‌کنیم و پیشرفت‌هایی بسیاری در در سطح کشور به دست آورده‌ایم که این پیشرفت‌ها ابعاد جهانی دارند به این معنی که در مقیاس‌های جهانی قابل تعریف و توصیف هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیشرفت‌های ملت ایران همه ناشی از حس جهادی است که در دوران تحریم در جوانان، ملت و مجموع نظام ایجاد شده است، ‌به دشمنان می‌گوییم فرقی برای‌مان نمی‌کند تحریم را ادامه بدهند یا بردارند، ‌تا امروز از تحریم بهره‌های فوق‌العاده‌ای برده‌ایم بنابراین آنها باید بدانند وقتی ایران را تحریم می‌کنند ملت ما پیشرفت می‌کنند‌، به استعدادهای درونی و خداوند تکیه می‌کنیم لذا دشمن بداند اسرار موفقیت را به دست آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه موفقیت نیازمند راه، اعتماد به نفس، اراده و تلاش‌های ذهنی وسیع است، بیان کرد: ‌خوشبختانه همه این لوازم امروز در جامعه ما فراهم است و همه چیز برای جهش‌های بزرگ مهیاست و این جهش‌های بزرگ صورت خواهد گرفت و دشمنان ما آن را در ماه‌ها و سال‌های آینده خواهند شنید.

فوق‌العاده قدرتمند شده‌ایم‌ ‌

فرمانده کل سپاه: از‌ آرایش جنگی دشمن‌ در هیچ صحنه‌ای نمی‌ترسیم‌ / ‌فوق‌العاده قدرتمند شده‌ایم‌

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان می‌توانند از فضا مدام کشور‌مان را رصد کنند و ببیند روی زمین چه واقعیت‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است، گفت: امروز ابزارهای ارزیابی، اندازه‌گیری و عکسبرداری روی زمین از طریق فضا ممکن شده و دشمنان می‌توانند هرروز پیشرفت‌های ملت ایران را ببیند و ببینند که تحریم‌ها چیزی جز پیشرفت برای ملت ایران به دنبال نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن همه ابزارهای فشار علیه ایران را تست کرده است، تصریح کرد: ‌ملت ایران همه آزمون‌ها را به عمل آورده چه تحریم اقتصادی و چه در فشارهای سیاسی، عملیات روانی و چه ارعاب برای عملیات نظامی که چند ماهه اخیر دشمن همه این فشارها را توام بر ملت ایران وارد کرد اما جهان نتیجه این اعمال فشارها را دید و متوجه شد که ایران فوق العاده قدرتمند است و نه فقط صاحب قدرت‌ بلکه صاحب اراده برای به کار‌گیری قدرت هم شده است.‌

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از اعمال قدرت خود برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود هیچ وقت کوتاه نمی‌آیند، گفت:‌ برای پیشرفت اراده قاطع و هدف‌‌ داریم و از  آرایش جنگی دشمنانش در هیچ صحنه‌ای نمی‌ترسیم و‌ حرف‌هایمان متکی بر عمل است.

وی با بیان اینکه اول عمل می‌کنیم بعد حرف می‌زنیم، خاطرنشان کرد:‌ امروز در اینجا بر سکوی عمل نشستیم و داریم حرف می‌زنیم. ظرف هفته‌ها و ماه‌های گذشته جهان اقتدار نوین ملت ایران را لمس کرد؛ دشمنان ‌این لمس اقتدار ‌را بهتر تجربه کرده‌اند و ‌دیدند چه واقعیت‌‎هایی در ایران وجود دارد که در شرایط  لازم چگونه این واقعیت‌ها به عمل تبدیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4250

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.