• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
6

خودکشی نفیسه روشن و ماجرای غرق شدن او در دریای خزر چه بود ؟ + عکس

  • کد خبر : 42661
  • 25 جولای 2022 - 12:27

خودکشی نفیسه روشن در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. برخی رسانه ها مدعی خودکشی و غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر شدند.

خودکشی نفیسه روشن و ماجرای غرق شدن او در دریای خزر

خبر خودکشی نفیسه روشن در دریا از روز گذشته در بسیاری از رسانه ها و فضای مجازی دست به دست می شود او نفیسه روشن یکی از بازیگرهای پرحاشیه این روزها در فضای مجازی است. ماجرای جدایی او و انتشار خبر ازدواج دوم نفیسه روشن در کربلای معلی نیز حرف و حدیث هایی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

خودکشی نفیسه روشن و ماجرای غرق شدن او در دریای خزر چه بود ؟+عکس

ماجرای این شایعه عجیب هم از آنجا شروع شد که نفیسه روشن یک تصویر در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد. تصویری که در حاشیه آن نفیسه روشن، یک سطر ادبی به کار برده بود. او نوشته بود که به نظر من دریا ترسناکه، چون می تونه غرقت کنه.

با انتشار این پست برخی رسانه ها مدعی خودکشی و غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر شدند.ادعایی که تنها برپایه یک تصویر منتشر شده از او در سواحل دریا کنار مطرح شده است. اما بررسی ما نشان می دهد که این ادعا ساختگی است و هیچ اتفاقی برای نفیسه روشن رخ نداده است.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر ایرانی در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده است. شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز ۱۳۸۳ ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ به اسم بهنام که شغلش خلبانی است ازدواج کرد. وی در آخرین روزهای سال ۹۹ خبر از جدایی از همسرش را داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42661

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.