• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

احتمال ۸ سال زندان برای شکیرا ستاره موسیقی پاپ

  • کد خبر : 42783
  • 01 آگوست 2022 - 11:47
احتمال 8 سال زندان برای شکیرا ستاره موسیقی پاپ

شکیرا، ستاره موسیقی پاپ، ممکن است در دادگاهی در مورد کلاهبرداری مالیاتی اسپانیا با حکم ۸ سال زندان روبرو شود. او توافقنامه پیشنهادی دادستان های اسپانیا را رد کرد و در بیانیه ای از طریق وکلایش گفت که کاملاً از بی گناهی خود مطمئن است و تصمیم گرفته است که این پرونده دادگاهی شود. او اطمینان دارد که بی گناهیش ثابت خواهد شد.

احتمال ۸ سال زندان برای شکیرا

در صورتی که شکیرا،در محاکمه به اتهام کلاهبرداری مالیاتی مجرم شناخته شود.این ستاره پاپ کلمبیایی را به هشت سال و دو ماه زندان محکوم می شود. شکیرا، که نام کامل او شکیرا ایزابل مبارک ریپول است، متهم به پرداخت نکردن ۱۴٫۵ میلیون یورو (۱۵ میلیون دلار) مالیات به دولت اسپانیا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ است. ).

در کیفرخواست شش اتهام علیه شکیرا شرح داده شده است. این خواننده این هفته توافقنامه پیشنهادی دادستان را رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت به دادگاه برود. تاریخ محاکمه هنوز تعیین نشده است.

این خواننده ۴۵ ساله که از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، بیش از ۱۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده و از اداره مالیات اسپانیا کلاهبرداری کرده است، جریمه ای نزدیک به ۲۴.۵ میلیون دلار از او طلب خواهند کرد. از مبلغی که گفته می‌شود بدهکار است، ۳ میلیون یورو سود، واریز کرده است.دادستان های بارسلونا مدعی شده اند که برنده گرمی بیش از نیمی از هر سال را بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در اسپانیا سپری کرده و باید در این کشور مالیات می پرداخته است.

شکیرا تصمیم گرفته است که برای این پرونده دادگاهی شود

شکیرا که تا به امروز بیش از ۶۰ میلیون نسخه آلبوم آثارش را فروخته است، روز توافقنامه پیشنهادی دادستان های اسپانیا را رد کرد و در بیانیه ای از طریق وکلایش گفت که کاملاً از بی گناهی خود مطمئن است و تصمیم گرفته است که این پرونده دادگاهی شود. او اطمینان دارد که بی گناهیش ثابت خواهد شد.

دادگاه شکیرا

هنوز ارجاع رسمی این پرونده به دادگاه اعلام نشده و تاریخ محاکمه نیز تعیین نشده است. وکلای شکیرا، یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت موسیقی جهانی، می‌گویند ممکن است تا شروع محاکمه توافقی صورت بگیرد.

شکیرا از نقض کامل حقوق خود و روش های سوء استفاده آمیز توسط دادستانی اسپانیا انتقاد کرد. او ادعا کرد که دادستان‌ها بر مالیات درآمد کسب‌شده در طول تورهای بین‌المللی او و برنامه تلویزیوی «صدا» که در آن به عنوان داور مسابقات حضور داشت و در ایالات متحده فیلمبرداری می شد، اصرار داشتند؛ در حالی که به ادعای شکیرا، هنوز در آن زمان او، اقامت اسپانیا را نداشته است.

شکیرا اخیراً به رابطه ۱۱ ساله خود با جرارد پیکه ستاره اف سی بارسلونا که دارای دو فرزند است پایان داد. این خانواده قبلاً در بارسلون زندگی می کردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.