• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

رزی، اینفلوئنسر کره جنوبی که پیر نمی‌شود و ۱ میلیون دلار درآمد دارد

  • کد خبر : 42796
  • 02 آگوست 2022 - 10:54

با رزی اینفلوئنسر کره جنوبی که پیر نمی‌شود و ۱ میلیون دلار از حمایت‌های مالی درآمد کسب میکند آشنا شوید. او یک اینفلوئنسر و مدل مجازی است که در سن ۲۲ سالگی در صفحه اینستاگرام خود که بیش از ۶۰۰۰۰ دنبال کننده دارد .

رزی، اینفلوئنسر کره جنوبی که پیر نمی‌شود

رزی  توسط شرکت کره جنوبی Sidus Studio X ساخته شده است.این اینفلوئنسر و مدل مجازی هشت قرارداد انحصاری دارد و پیش بینی می شود امسال بیش از ۸۵۴۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد.

مدل‌های مجازی راحت‌تر از افراد مشهور معروف می‌شوند، زیرا ترس از رسوایی و محدودیت زمانی و مکانی ندارند.

محبوبیت اینفلوئنسرها و مدل های مجازی در کره جنوبی

انسان‌های مجازی به راحتی می‌توانند صنعت سرگرمی کره جنوبی را تصاحب کنند، زیرا اکنون به عنوان یک تراشه آبی در صنعت تبلیغات ظاهر می‌شوند. بازیگران و هنرپیشه‌ها و ستاره های پاپ کره‌ای بسیار محبوب هستند، اما به نظر می‌رسد انسان‌های مجازی راحت‌تر و سودمندتر هستند، زیرا برای آنها برنامه‌های شلوغ و رسوایی‌ها محدود کننده نیست .

نمونه ای از این روند در حال ظهور، رزی است، او یک اینفلوئنسر و مدل مجازی است که بیش از ۱۰۰ حمایت مالی دریافت کرده و پیش بینی می شود امسال بیش از ۱ میلیارد وون کره (تقریباً ۸۵۴۰۰۰ دلار) به دست آورد.

رزی ۲۲ ساله انسان مجازی

رزی توسط Sidus Studio X در آگوست سال گذشته ساخته شد. رزی در سن ۲۲ سالگی در صفحه اینستاگرام خود که بیش از ۶۰۰۰۰ دنبال کننده دارد کاملاً شبیه یک انسان به نظر می رسد. این واقعیت که او یک انسان مجازی است در دسامبر سال گذشته فاش شد و از طریق یک کمپین تبلیغاتی در جولای امسال بسیار محبوب شد.

مدیر عامل این شرکت گفت رزی در این ماه دو تبلیغ را تکمیل کرده است و هشت قرارداد انحصاری منعقد کرده است.

 در حال حاضر رزی می تواند برای عکس گرفتن ژست بگیرد و چند حرکت را برای فیلم گرفتن انجام دهد. اما برنامه های بزرگتری برای انتشار صدای رزی و حتی انتخاب او در فیلم ها، درام ها و برنامه های سرگرمی وجود دارد.

رزی، اینفلوئنسر کره جنوبی که پیر نمی‌شود و ۱ میلیون دلار درآمد دارد

چرا انسان های مجازی برای کمپین های تبلیغاتی ایده آل هستند؟

به گفته باک، رزی به عنوان یک انسان مجازی برای کمپین های تبلیغاتی ایده آل است زیرا نگرانی از رسوایی، زمان و مکان وجود ندارد. از آنجایی که انسان‌های مجازی پیر نمی‌شوند و تغییر نمی کنند، قراردادها می‌توانند برای مدت طولانی نیز ادامه داشته باشند.

انسان‌های مجازی همچنین می‌توانند برای تبلیغات سفارشی‌شده با هدف قرار دادن مخاطبان خاص مفید باشند. برای ساخت رزی، از شخص خاصی الهام گرفته نشده است.

رزی اولین تأثیرگذار مجازی نیست

میگوئلا مانند رزی یک مدل مجازی، هنرمند موسیقی و اینفلوئنسر ۱۹ ساله برزیلی-آمریکایی است. اکانت اینستاگرام میکولا از سال ۲۰۱۶ وجود دارد و در حال حاضر ۳ میلیون دنبال کننده دارد.

کره جنوبی برای آزمایش فناوری های جدید درنگ نمی کند. حتی یک گروه کی پاپ جدید با انسان های مجازی به نام “Eternity” وجود دارد که قبلاً دو موزیک ویدیو منتشر کرده است.

این انسان‌های مجازی هنوز جای کار زیادی دارند، اما با توجه به اینکه هوش مصنوعی یک فناوری در حال ظهور است، فقط می‌توان انتظار داشت که بهتر شود. و این قضیه در حالی که خیلی جذاب است در عین حال ترسناک است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.