• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

جدایی امیر تتلو و سحر قریشی / مهاجرت سحر قریشی به دبی + عکس

  • کد خبر : 42919
  • 15 آگوست 2022 - 10:51

بالاخره پس از ۶ ماه کش‌وقوس های فراوان جدایی امیر تتلو و سحر قریشی صورت گرفت. تتلو فیلمی را همراه دوست دختر جدیدش منتشر کرد و با انتشار این فیلم جدایی خود را از سحر قریشی تأیید کرد.و خانم بازیگر هم به دبی مهاجرت کرد.

اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تتلو در جدیدترین آهنگ خود، چند بار به نام سحر قریشی و جایگاه افسانه‌ای او اشاره کرد. کاری که او هرگز در کارهای خود نکرئه بود، و هم‌زمان از صفحه یوتیوب قریشی حمایت کرد و از هوادارانش خواست تا صفحه این بازیگر را دنبال کنند.

سحر قریشی در مقابل این جریانات سکوت کرده بود و زمزمه‌هایی شنیده شد درباره اینکه کنسرت نوروزی تتلو یک مهمان ویژه دارد و در تمامی این مدت، رابطه این دو نفر از شبکه‌های مجازی پنهان بود، و خیلی زودتر از فهمیدن کاربران شکل گرفت اما وقتی شایعه درخواست ازدواج تتلو از سحر قریشی در کنسرت نوروزی مطرح شد، آنها چند هفته‌ای بود که در ویلای استانبول با یکدیگر بودند.

البته تعدادی محدود از سینما که با سحر قریشی نزدیک بودندمی دانستند و تلاش کردند تا از رفتن او به ترکیه در زمستان ۱۴۰۰ خودداری کنند اما رابطه آنها شکل گرفته بود و قریشی، این‌بار هم به نصیحت کسی گوش نداد. پس از آن رابطه آنها با انتشار فیلم و عکس‌های نامشخص، رسانه‌ای شد و نشان می‌داد که این دو با یکدیگر زندگی می‌کنند.

خداحافظی سحر قریشی از بازیگری

مدتی بعد، تتلو اعلام کرد می خواهد ازدواج کند، دیگر به هیچ زن و دختری فکر نمی‌کند. و این ادعا از طرف هواداران جدی گرفته نشد تتلو از قریشی خواست تا خداحافظی خود از دنیای سینما را اعلام کند و او هم این خبر را رسانه‌ای کرد.

بعضی از سینماگران با قریشی تماس گرفتند و خواهان ترمیم اوضاع شدند. پس از آن تتلو گفته‌های عجیبی علیه قریشی مطرح کرد. گفته‌هایی که باعث شد سحر قریشی با لحنی ملتمسانه، اقدام خود را نکوهش کند و از وی عذرخواهی کند.

این مطلب نیز برایتان مفید است. پشت پرده روابط سحر قریشی و امیر تتلو

عذر خواهی سحر قریشی از تتلو

پس از آن تتلو در پستی، از مصرف بیش از حد مواد توسط این بازیگر انتقاد کرد و در ادبیاتی زننده، از خانواده این بازیگر خواست تا به دنبال دختر خود آمده و وی را از خانه‌اش بیرون ببرند!

درحالی‌که همه منتظر واکنش قریشی بودند، او در نوشته‌ای کوتاه، به این صحبت‌ها صحه گذاشت و با خوارترین شکل ممکن، از او عذرخواهی کرد و گفت که دیگر این کارها را تکرار نمی‌کند.

زمینه جدایی سحر قریشی و امیر تتلو

در کنسرت شهریورماه تتلو سبب شد زمینه جدایی همیشگی این دو فراهم شود. تتلو که آرزوی پیشی گرفتن از کنسرت ۱۳ هزار نفری جنیفر لوپز در ترکیه و رسیدن به رکورد خیره‌کننده ۲۰ هزار نفری است، به گفته خودش هر مانعی که باشد حتی پدر و مادر و خانواده‌اش را کنار می‌زند و سحر قریشی را به ایجاد شکاف در میان تیم نوازندگانش متهم کرد و با ردیف کردن کلی صفات عجیب برای قریشی، به این رابطه پایان داد .

البته امکان دارد که اعتبار این جدایی، با توجه به شخصیت تتلو، چندان محکم نباشد اما به هر صورت این بازیگر با برقرار کردن چنین رابطه ای دیگر جایی در سینمای ایران جای نخواهد داشت.

مهاجرت سحر قریشی به دبی

عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر را به دبی تایید کرد. او پس از آنکه با امیر تتلو به مشکل خورد خانه این خواننده در استانبول را به مقصد دوبی امارات ترک کرد.

او حتی پس از پایان دادن به رابطه با تتلو همچنان در بیوگرافی پیج اینستاگرام خود عبارت «در رابطه با پادشاه» را داشت که حالا بنظر می رسد پس از قطعی شدن مهاجرت به دبی این متن را حذف کرده و پرچم امارات را در بیو درج کرده است.

دوست دختر جدید امیر تتلو

تتلو با انتشار فیلمی تأسف بار از دوست دختر جدیدش در فضای مجازی جدایی خود را از سحر قریشی تایید کرد و پیام سنگینی را به خانم بازیگر داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.