• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

اندروید ۱۳ منتشر شد/ لیست گوشی هایی که اندروید ۱۳ را دریافت می کنند

  • کد خبر : 42934
  • 17 آگوست 2022 - 0:01
اندروید 13 منتشر شد/ لیست گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می کنند

اندروید ۱۳ منتشر شد و گوگل پس از ماه ها آزمایش نسخه بتای اندروید ۱۳ ، رسما از انتشار اندروید ۱۳ برای گوشی های پیکسل گوگل خبر داد. آپدیت اندروید امسال کمی زودتر از همیشه منتشر می شود.

اندروید ۱۳ منتشر شد

 اندروید ۱۲ در اکتبر ۲۰۲۱ و اندروید ۱۱ در سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شد. اندروید ۱۳ بر ارتقای امنیت و بهبود عملکردها مانند پشتیبانی بصری تر اسکنر QR، ویژگی های کلیپ بورد اصلاح شده و موارد دیگر تمرکز کرده است.

چند تغییر طراحی مانند پخش کننده رسانه به روز شده و پشتیبانی از نمادهای مطابقت با رنگ کاغذ دیواری وجود دارد. علاوه بر این، تغییرات کوچکی در سیستم عامل وجود دارد. می‌توانید زبان‌های مختلفی را برای یک برنامه خاص تنظیم کنید، از بلوتوث کم‌انرژی (LE) در هنگام کم شدن باتری استفاده کنید و ویدیوی HDR را در برنامه‌های دوربین شخص ثالث ضبط کنید.

گوگل همچنین سیستم مجوز اندروید را به‌روزرسانی کرده است، اکنون برنامه‌ها باید صریحاً از شما بخواهند که اعلان‌هایی مشابه آیفون و آی‌پد برای شما ارسال کنند.

اندروید ۱۳ همچنین نوار وظیفه به‌روزرسانی‌شده‌ای را روی تبلت‌ها ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد همه برنامه‌های خود را در یک نگاه ببینید و به شما امکان می‌دهد آنها را بکشید و به حالت تقسیم صفحه رها کنید.

لیست گوشی هایی که اندروید ۱۳ را دریافت می کنند

در حال حاضر، تنها تلفن‌های پیکسل Google واجد شرایط اندروید۱۳  هستند. دستگاه‌های قدیمی‌تر پیکسل مانند Pixel 3 و ۳a رسماً پشت سر گذاشته شده‌اند.

پیکسل ۴

پیکسل ۴a

پیکسل ۵

پیکسل ۵a

پیکسل ۶

پیکسل ۶ پرو

پیکسل ۶a

آپدیت اندروید ۱۳ در اواخر سال جاری برای دستگاه های دیگر سازندگان از جمله سامسونگ، اوپو، وان پلاس، ریلمی، موتورولا، شیائومی، سونی و ایسوس ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.