• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

پرسپولیس عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم/ حواشی فحاشی هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 42988
  • 21 آگوست 2022 - 12:12
پرسپولیس عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم/ حواشی فحاشی هواداران پرسپولیس

مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس و فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی شاهد حضور پرشمار هواداران پرسپولیس بود که برای تماشا آمده بودند. این بازی با وجود تساوی صفر بر صفر و نمایش نه چندان دلپذیر از سوی دو تیم با حواشی زیادی روبرو بود. موضع گیری قدیمی برخی از هواداران پرسپولیس علیه مهدی‌ هاشمی‌نسب‌ و البته‌ برخی‌ از رفتار‌های تحریک آمیز‌ مربی فولاد باعث‌ شد تا سکو‌های آزادی با فحاشی هواداران پرسپولیس و دادن شعار‌های تند و رکیک همراه شود و در طول ۹۰ دقیقه بار‌ها علیه جواد نکونام، هاشمی‌نسب و کعبی شعار داده شد.

با توجه به گزارشی‌ که ناظران بازی‌ به‌ آن اشاره خواهند کرد کمیته انضباطی تصمیم دارد باشگاه پرسپولیس را با جریمه سنگینی روبرو کند تا بلکه این میزان از فحاشی در ورزشگاه آزادی از سوی هواداران این تیم انجام نشود.

فحاشی هواداران پرسپولیس

آرمین مرادی مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: در جریان مسابقه این دو تیم پرطرفدار، هواداران تیم پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی شروع به فحاشی و توهین علیه بازیکنان، سرمربی و کادرفنی باشگاه فولاد خوزستان کردند.

باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر از باشگاه فولاد خوزستان بابت رفتار غیرحرفه‌ای طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی که به کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولادخوزستان توهین کردند، به صورت رسمی و مکتوب عذرخواهی کند.

پیشکسوتان باشگاه فولادخوزستان از جمله جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، مهدی شیری و حسین کعبی از سرمایه‌های فوتبال کشور عزیزمان ایران هستند. این رفتار غیرحرفه‌ای طرفداران پرسپولیس مایه شرمساری و بی‌احترامی به این بزرگان و عزیزان است که برای تیم‌ملی کشور سرفرازمان ایران افتخارآفرینی کرده‌اند.

بنابراین هرچه سریع‌تر باشگاه پرسپولیس تهران باید از پیشکسوتان و کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان عذرخواهی کند.

خط قرمز شرکت فولادخوزستان

وی درباره خط قرمز شرکت فولادخوزستان گفت: خط قرمز شرکت فولاد خوزستان، حفظ کرامت انسانی تمامی عزیزانی است که برای اعتلای نام فولاد و خوزستان تلاش می‌کنند و ما به هیچ وجه توهین و بی‌احترامی به این بزرگان ملی را نمی‌پذیریم. اگر باشگاه پرسپولیس تهران از باشگاه بزرگ فولادخوزستان به صورت رسمی عذرخواهی نکند، از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق و انضباطی به جد پیگیر خواهیم شد تا درس عبرتی برای همگان شود و اینطور کرامت و جایگاه این بزرگان و سرمایه‌های ملی را زیر سوال برده نشود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.