• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

راز لباس های خاص سریال بازی مرکب چه بود؟

  • کد خبر : 43000
  • 22 آگوست 2022 - 9:01
راز لباس های خاص سریال بازی مرکب چه بود؟

بازی مرکب ،Squid Game درام جذاب نتفلیکس با طرح جذاب و لباس های خیره کننده شخصیت هایش، که بسیاری از آنها ایده هایی را برای لباس های هالووین الهام گرفته اند، مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است.

پس از اینکه سریال اسکوئید گیم (Squid game) در سال گذشته به یکی از جذابیت‌های جهانی تبدیل شد، اکنون طراح لباس این مجموعه اهمیت و منبع الهام‌بخش رنگ‌هایی که در این لباس‌های ورزشی به کار گرفته شده بود را آشکار می‌کند.

این سریال که توسط هوانگ دونگ هیوک ( Hwang Dong-hyuk) ساخته و کارگردانی شد، پس از انتشار در ماه سپتامبر، محبوبیت زیادی در پلتفرم استریم به دست آورد و در سه رشته در جشنواره SAG کاندیداتوری را به خود اختصاص داد. پس از شکسته شدن رکوردهای پخش نتفلیکس، ساخت سریال برای فصل دوم تمدید شد.

یونیفرم کارکنان از تصاویر کارگران کارخانه الهام گرفته شده بود

همه شرکت‌کنندگان لباس‌های ورزشی همیشه سبز یکسان می‌پوشند و شماره بازیکن آنها تنها ویژگی متمایزکننده لباس‌ها است. آن‌ها همچنین کفش‌های کتانی سفید و تی‌شرت سفید می‌پوشند که شماره‌های شرکت‌کننده‌شان را روی سینه نشان می‌دهد.

اعضای کارکنان بازی لباس‌های کلاه دار صورتی و یک ماسک مشکی که دارای نماد مثلث، دایره یا مربع است به تن دارند. یونیفرم کارکنان از تصاویر کارگران کارخانه الهام گرفته شده بود هوانگ گفت که او در ابتدا قصد داشت لباس‌های پیشاهنگی پسرانه بپوشند.

رنگ صورتی لباس کارکنان عمداً برای تضاد با ماهیت تیره و بی رحم کار آنها انتخاب شده است، که مستلزم به کشتن هرکسی که از رقابت حذف شده است و لباس دیگری که در این سریال دیده می‌شود، لباس تمام مشکی مرد جلویی، شخصیت مرموزی است که بر رقابت نظارت می‌کند.

راز لباس های خاص سریال بازی مرکب چه بود؟

طراح لباس سریال بازی مرکب مفهوم اصلی پشت لباس های ورزشی را به همراه آنچه که الهام بخش انتخاب رنگ ها بوده است، آشکار می کند.

چو توضیح داد که لباس‌های ورزشی از لباس‌هایی الهام گرفته شده‌اند که در فروشگاه‌های لوازم جلوی مدارس فروخته می‌شوند که به‌شدت سبز و شرابی بودند.

پس از اینکه تیم در مورد اولی به جای دومی تصمیم گرفت، چو رنگ صورتی را برای محافظان نقابدار توصیه کرد، زیرا صورتی و سبز در مقابل یکدیگر روی چرخ رنگ قرار دارند.

او می گوید :من می‌خواستم حضور آنها برجسته تر جلوه کند. بنابراین پیشنهاد کردم که شخصیت‌ها را با لباس‌های ورزشی مشابه که در گذشته در فروشگاه‌های لوازم جلوی مدارس فروخته می‌شد، بپوشانم. وقتی کوچکتر بودیم خیلی رنگهای سورمه ای و سبز می پوشیدیم اما فکر می کردم رنگ سبز با این سریال خوب می شود.

همانطور که تصمیم به رنگ سبز گرفتیم، به کارگردان توضیح دادم که باید شخصیت های نقابدار را به رنگ متضاد، صورتی بپوشیم. مثل همیشه، یک رویکرد ساده تر پیام قوی تری می‌فرستد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.