• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پرفروش ترین مارک های دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

  • کد خبر : 43019
  • 23 آگوست 2022 - 15:54

برند های معتبر تصفیه آب در بازار بیش از ۶۰ نوع می باشند که دارای سیستم های تصفیه و کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشند. انتخاب و خرید یک آب تصفیه کن خانگی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب می تواند به پاکسازی آب شرب مصرفی شما کمک زیادی کند. آب آشامیدنی لوله کشی شهری در اکثر شهر ها به خصوص شهر های بزرگ و پر جمعیت کیفیت نامطلوبی دارد و دارای رسوبات و نیترات فراوان است که مضرات جبران ناپذیری برای سلامت بدن انسان به همراه خواهند داشت.

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات درباره ی برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و و یا برای دریافت مشاوره خرید می توانید به صورت ۲۴ ساعته در طول هفته با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

  • آب تصفیه کن مینروا

آب تصفیه کن مینروا تایوانی، در چندین سال اخیر پرفروش ترین دستگاه در بازار ایران بوده که با داشتن فعالیت مداوم و سابقه ی زیاد و خدمات ارزنده و کیفیت قطعات و فیلترهای بسیار بالا محبوبیت زیادی را در بین خریداران پیدا کرده است. برند مینروا از سال ۱۹۳۰ شروع به تولید انواع دستگاه تصفیه آب طبق استاندارد های جهانی بهداشت کرد و توانست جایگاه ویژه ای را در خصوص حل مسئله ی افزایش کیفیت آب آشامیدنی کسب کند.

مینروا از سیستم اسمز معکوس RO برای دستگاه های خود استفاده می کند. یکی از مزایای تصفیه آب مینروا فیلتر که در سایر برند های دیگر وجود ندارد دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی است. این امر سبب می شود مشتری با خیال راحت تری دستگاه را خریداری نماید.

برند مینروا با داشتن استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی سازمان بهداشت جهانی WHO و دیگر استانداردها و گواهی های بین المللی، بهترین گزینه برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی منزل شما می باشد.

تصفیه آب مینروا در مدل های زیر به بازار عرضه شده است :

  • تصفیه کننده آب اکسیژن ساز ۸ مرحله ای مینروا
  • تصفیه کننده آب قلیایی ساز ۷ مرحله ای مینروا
  • تصفیه کننده آب معدنی ساز ۶ مرحله ای مینروا
  • تصفیه کننده آب یووی دار فرابنفش ۸ مرحله ای مینروا

کامل ترین و پرفروش ترین مدل در میان این چهار مدل از انواع دستگاه مینروا ، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا می باشد.

  • آب تصفیه کن سی سی کا

انواع تصفیه آب سی سی کا موجود در بازار ایران، مونتاژ ایران با قطعات چینی و تایوانی می باشند که شرکت تصفیه آسا نمایندگی معتبر تصفیه آب در ایران است و اورجینال این دستگاه ها را به فروش می ساند.

شرکت تایوانی سی سی کا که دستگاه هایش در اروپا و آمریکا نیز طرفدار دارد یکی از با دوام ترین دستگاه های تصفیه آب را در اختیار دارد که با بهره گیری از روش اسمز معکوس به خوبی قادر به کاهش املاح آب می باشد.

این کارخانه با حدود یک قرن فعالیت مستمر و حرفه ای در طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب خانگی و صنعتی از جمله لوله ها، اتصالات، حوزینگ های فیلتر، انواع فیلترهای تصفیه آب، پمپ تصفیه آب و… توانسته صفر تا صد تولید دستگاه ها را خود انجام دهد و به بازارهای جهانی عرضه کند.

پرفروش ترین مدل تصفیه آب سی سی کا دستگاه هشت مرحله ای CCK RO8_ORP می باشد که یک دستگاه ۸ مرحله ای قلیایی کننده اکسیژن ساز است. این مدل از دستگاه سی سی کا تایوانی مونتاژ ایران است و از سیستم اسمز معکوس بهره می برد.

  • آب تصفیه کن سافت واتر

دستگاه های سافت واتر موجود در ایران مونتاژ شده ایران و دارای  قطعات چینی/تایوانی هستند که در انواع مدل های اسمز معکوس و الترافیلتراسیون عرضه می شوند. بهترین مدل سافت واتر  مدل ۸ مرحله ای سافت واتر اکسیژن ساز است که Soft Water RO8_OX نام دارد. این شرکت خودش را رهبر و پیشرو در صنعت تصفیه ی آب معرفی می کند و یک تولید کننده بزرگ در دنیا محسوب می شود. سافت واتر به دلیل داشتن تخصص و حرفه ای بودن و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به روز در تولید انواع دستگاه تصفیه آب اعتبار زیادی کسب کرده است. این برند کاملا مقرون به صرفه و قیمت مناسب و در عین حال گزینه ی مناسب برای حل مشکلات آب آشامیدنی می باشد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

یکی از مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل و اورجینال توجه به  سیستم تصفیه کننده آب آشامیدنی آن می باشد که در انواع دستگاه ها متفاوت است. جدید ترین شیوه تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس است که از  فیلتر ممبران اسمز معکوس برخوردار است و توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون نیز دارد.

 کیفیت دستگاه و فیلتر های  استفاده شده در آن نیز مهم است. قیمت تصفیه آب خانگی با فیلترهای چینی یا ممبران تقلبی ۱۱ لایه، ارزان تر از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل با ممبران ۱۳ لایه اورجینال می باشد. اینها نکات مهمی است که فروشگاه های تصفیه آب باید اطلاع شما عزیزان برسانند.

علاوه بر این شرکت فروشنده و  ضمانت کالا و خدمات پس از فروش آن هم در خرید تصفیه آب اصل بسیار قابل توجه است. با توجه به این نکات شما می توانید یک دستگاه تایوانی اصل با کیفیت و قیمت مناسب را برای افزایش کیفیت آب شرب منزلتان تهیه نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت

تصفیه آسا با بهره گیری از کارشناسان فروش متخصص بیش از یک دهه است که  به عرضه ی بهترین برند های دستگاه تصفیه آب در ایران مشغول است. شما می توانید برای خرید تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی ۲۴ ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

این متن رپورتاژ اگهی است. 

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.