• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

انتقاد تند از رئیسی/ چهره‌ای ساخته‌اید که فرح پهلوی طمع کرده بیاید

  • کد خبر : 43155
  • 04 سپتامبر 2022 - 11:37
انتقاد تند از رئیسی/ چهره‌ای ساخته‌اید که فرح پهلوی طمع کرده بیاید

یک تصویر از خودمان درست کرده ایم و خودزنی می کنیم. چنین تصویری به دشمن می دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید.

انتقاد تند از رئیسی

منصور حقیقت پور، چهره سیاسی اصولگرا در رابطه با ادبیات رئیسی در نشست خبری بیان کرد: من این ادبیات را نپسندیدم؛ تعداد قابل توجهی خبرگزاری و رسانه در این نشست خبری حاضر بودند و او درباره ایراد اینترنت از دولت قبل صحبت کرد اصلا این موضوع داخلی خود ماست چرا باید در این جمع مطرح شود؟! ما در این جمع ها باید دستاورد، اهداف و برآورد خودمان را مطرح کنیم و جلو برویم. من این ادبیات را نمی پسندم و جایی باید قیچی شود. من معتقدم آقای رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی دانستند و آمده‌اند که بی خود آمدند، یا می دانستند بنابراین نق زدن ندارد. مردم، از این ادبیات و فرار رو به جلو مسئولین خسته هستند.

مقام معظم رهبری از همه دولت ها حمایت کرده اند

او تاکید کرد: مقام معظم رهبری از همه دولت ها حمایت کرده اند، من هیچ دفاعی از دولت های گذشته ندارم ولی انتقادها باید در داخل خانه انقلاب مطرح شود بدون اینکه دشمن بفهمد. وقتی با دنیا صحبت می کنیم باید مقتدر و درست صحبت کنیم و نگوییم خزانه را خالی و با بدهی تحویل گرفته ایم. من معتقد هستم که این ادبیات غلط است و این نکته را به دوستان هم گفته ام. در داخل دولت، یک طیفی وجود دارد که سیستمی نیست در این طیف افراد موسوم به جریان پایداری یک آهنگی می زنند و همین ها هم در مقابل توافق برجام ایستاده اند. جلیلی یک حرفی می زند و وزیر خارجه یک حرف دیگر  این طیف حتی در داخل خود دولت هم، هماهنگی ندارند؛ البته جریان پایداری با خروج وزیر کار از دولت کمی تضعیف شد.

تاثیر صف‌کشی‌های جناحی در تغییرات کابینه

حقیقت پور در ادامه درباره وجود اختلاف بین طیف اصولگرا و دولتی ها گفت: حتی در داخل مجلس هماهنگی ندارند، بیانیه صادر می کنند و می گویند در مورد فولاد مبارکه  تخلف وجود دارد و تخلف ۹۰ هزار میلیارد تومان است، بعد رئیس کمیسیون تحقیق این گزارش را قبول نمی کند، اگر قبول نمی کنید چرا پخش شد؟ با این گزارش چرا آبرویمان را بردید؟ ما نمی گوییم با متخلف برخورد نکنید، برخورد کنید و شدیدا برخورد کنید اما شما می گویید که گزارش پخش شده درست نیست، با چه ادله ای؟ با این گزارش ۱۰ نفر را متهم کردید در این مورد چندین بار مقام معظم رهبری تذکر داده اند که تا وقتی اتهام به شخصی وارد نشده و ثابت نشده، اعلام نکنید. یک تصویر از خودمان درست کرده ایم و خودزنی می کنیم. چنین تصویری به دشمن می دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید.

خط قرمز نظام در مذاکرات را شورای عالی امنیت ملی تعیین می کند

او درباره وجود اختلافات در برجام افزود: خط قرمز نظام در مذاکرات را شورای عالی امنیت ملی تعیین می کند و همه هم باید تابع آن باشند نه این که یک نفر بگوید باید مذاکره شود و روزنامه کیهان چیز دیگری بگوید و جلیلی هم اعتقاد دیگری دارد همه باید بدانند چه چیزی می گویند. امروز شورای عالی امنیت ملی و رهبری در هر بحثی و در هر چیزی که خط بدهند، خط قرمز ما است حتی اشتباه هم گفته باشند باز هم خط قرمز ما همان است. جلیلی اگر مخالف است در شورای عالی امنیت ملی صحبت و بحث کند و نباید بیرون برای خودش نطق کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.