• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

جنجال حکم اعدام زهرا صدیقی و الهام چوبدار

  • کد خبر : 43295
  • 15 سپتامبر 2022 - 11:25
جنجال حکم اعدام زهرا صدیقی و الهام چوبدار

اخباری درباره حکم اعدام زهرا صدیقی و الهام چوبدار طی روزهای گذشته منتشر شده و رسانه‌های ضد انقلاب ادعا کرده اند که این دو صرفا به دلیل همجنسگرایی بازداشت و محکوم شده‌اند.

جنجال حکم اعدام زهرا صدیقی و الهام چوبدار

به ادعای این رسانه‌ها این دو نفر به اتهام «دفاع از حقوق همجنسگرایان» و «افساد فی‌الارض از طریق ترویج همجنسگرایی» از سوی سازمان اطلاعات سپاه دستگیر و قوه قضاییه ایران این افراد را به همین اتهام به اعدام محکوم کرده است.

مرکز رسانه قوه قضائیه، در رابطه با این موضوع طی خبری اعلام کرد دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه افراد نامبرده را به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم کرده است.

که برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی فعالیت و اتهامات این افراد فریب و قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشورهای منطقه به امید آموزش و وعده اشتغال بوده که منجر به سوء استفاده از آنها میشد و مواردی هم به خودکشی فریب‌خوردگان ختم شده است.

فریب و قاچاق زنان و دختران

قاچاق دختران توسط این باند، تنها منحصر به استان آذربایجان غربی نبوده و این باند اقدام به فریب و قاچاق دختران از سراسر کشور می‌کرده‌اند.

این باند قاچاق انسان به سرکردگی سه زن و یک مرد به نام‌های زهرا صدیقی ، الهام چوبدار ، سهیلا مرتضایی و علیرضا فرجاد کیا هستند که در عملیات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (ع) در سپاه پاسداران دستگیر شدند.و به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه گسترده فحشاء و تشکیل سازمان یافته فروش دختران ایرانی متهم هستند.

تشکیل باند فساد و فحشاء

زهرا صدیقی معروف به ساره به همراه الهام چوبدار با تشکیل باند فساد و فحشاء، زنان و دختران جوان را به امید آموزش و کاریابی به خارج از کشور می‌بردند و با دادن هدیه‌های گران قیمت، آنها را گمراه و مجبور به فساد می‌کردند. سهیلا مرتضایی، نیز از دیگر متهمان این پرونده و بنیانگذار و نفر اول تشکیل شبکه هدایت و پشتیبانی باند سازمان یافته فساد است. او در پوشش سالن زیبایی زنانه در یکی از کشورهای نزدیک به ایران، در ازای نگهداری از دختران و قوادی، ۵۰ درصد از مبلغ دریافتی از فساد را دریافت می‌کرد.

علیرضا فرجاد کیا هم متهم ردیف چهارم پرونده است و نیز از سرکردگان این باند که به چند زبان فارسی، کردی، ترکی استانبولی و عربی مسلط است، و با اغفال دختران ایرانی از سراسر کشور از آنها سوء استفاده می‌کرد.

با توجه به شواهد و ادله موجود در پرونده، اعضای این باند از سوی دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه به اعدام محکوم شدند که البته این حکم در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.