• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

دیروز در اردبیل چه خبر بود؟ علت فوت اسرا پناهی چه بود؟

  • کد خبر : 43633
  • 16 اکتبر 2022 - 14:49
دیروز در اردبیل چه خبر بود؟ علت فوت اسرا پناهی چه بود؟

جریان سازمان‌یافته ضدانقلاب در روزهای گذشته ادعا کردند علت فوت اسرا پناهی دختر دانش‌آموزی در روز پنج شنبه بر اثر جراحات ناشی از حمله نیروهای امنیتی به یک مدرسه بوده است سپس کانال تلگرامی سازنده این دروغ و بی‌بی‌سی فارسی این خبر را اصلاح و از ادعای خود عقب‌نشینی کردند.

دیروز در اردبیل چه خبر بود؟

از حدود ساعت ۱۳، تجمع در میدان شریعتی یکی از میادین اصلی شهر اردبیل آغاز و در ادامه به سمت میدان امام خمینی کشیده شد.همچنین در میدان سرچشمه، علی‌آباد و یحیوی نیز تجمعاتی پراکنده برگزار شد که در جریان این تجمعات تعدادی از افراد به ساختمان مهدیه اردبیل حمله کردند.همزمان در برخی نقاط آشوبگران اقدام به تخریب نمای برخی بانک‌ها و ساختمان‌های اداری و آتش زدن سطل‌های زباله کردند.

تعدادی از مأموران پلیس نیز در جریان حمله آشوبگران مجروح شدند.پس از گذشتی ساعاتی از تجمعات، جمعیت متفرق شد و در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در سطح اردبیل برقرار است.

علت فوت اسرا پناهی چه بود؟

پس از اینکه اعلام شد روز پنج شنبه مدارس تعطیل بوده و دانش‌آموزی در مدارس نبوده که مورد حمله قرار گیرد، خانواده دختر فوت شده به نام “اسرا پناهی” نیز اعلام کردند این دختر چندی پیش به دلیل بیماری قلبی و در خواب فوت کرده است. در نهایت با وجود فراخوان متعدد ضدانقلاب برای به آشوب کشاندن اردبیل تنها چند تجمع در برخی نقاط اردبیل برگزار شد.

عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: متاسفانه این قضیه‌ای که برای برادرزاده من اسرا پناهی اتفاق افتاده در فضای مجازی رسانه ای کردند.

از مردم خواهش می کنم خودشان را جای ما بگذارند، چرا بعضی ها در فضای مجازی در این شرایط با احساسات ما بازی می کنند. برادر من یک ماه پیش فوت کرده بود و دخترش نیز ناراحتی مادرزادی بیماری قبلی داشت.

متاسفانه سه شب پیش ساعت ۱۲:۳۰ بامداد حال اسرا خراب شد و با آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند و در آنجا فوت کرد: این موضوع به هیچ تجمع و شورشی ربط ندارد. خواهش می کنم این کارهایشان را تمام کنند. اولا بخاطر خدا و بعدش ما را درک کنند.

خواهشم این است که این کارها را ادامه ندهند، خانواده ما و بچه های ما اصلا به این مسائل مربوط نمی شوند. اسرا بیماری مادرزادی داشت و در بیمارستان فوت کرد. خواهش ما این است این کارها را تمام کنند

برگرفته از تسنیم

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.