• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

جزئیات قتل عام مسلحانه در فردیس کرج / ۵ زن و مرد کشته شدند + عکس

  • کد خبر : 43636
  • 17 اکتبر 2022 - 1:46
جزئیات قتل عام مسلحانه در فردیس کرج / 5 زن و مرد کشته شدند + عکس

قتل عام مسلحانه در فردیس کرج  اتفاق افتاد که مرد عصبانی به دنبال اختلاف قبلی با همسایه اش دست به اسلحه شد و ۶ تن را در کوچه به رگبار بست .

قتل عام مسلحانه در فردیس کرج

شب پنج شنبه ۲۱ مهرماه در خیابان سی وششم فردیس از کوچه بن بست صدای شلیک گلوله آمد و در کوچه حمام خون به راه افتاد همسایه ها با ۱۱۰ تماس گرفتند و پلیس در محل حضور یافت و با جسد غرق به خون  ۶ زن ومرد مواجه شدند .

تیم ویژه کارآگاهان جنایی استان البرز و بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حاضر شدند.با دستور  قاضی کشیک پیکر خونین و بی جان حمید رضا ۴۰ساله، امید رضا ۳۵ ساله، فرح روز ۴۵ساله و فرحناز ۵۴ساله به پزشکی قانونی منتقل شود. پویا ۲۵ ساله و پانیذ ۲۱ ساله هم که دراثر شلیک گلوله به شدت زخمی شده بودند به بیمارستا ن شهید مدنی کرج منتقل شدند و پویا در اثر عمق جراحت شامگاه جمعه در بیمارستان جان باخت و تعداد جانباختگان این جنایت به ۵ تن رسید. پانیذ  هم که از ناحیه پهلو زخمی شده درحال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.

زن همسایه که بدنبال درگیری و داد و فریاد  همسایه ها سراسیمه به جلوی در خانه شان آمده بود درباره این حادثه گفت: تقریبا ساعت و ۹و۳۰دقیقه شب بود من در حال آماده کردن میز شام بودم صدای شلیک چند گلوله را شنیدم و به همراه پدر و پسرم به جلوی در آمدیم دیدم که مرد همسایه به طرف خودرویشان رفت و همسرش به او اسلحه کلت را داد چند دقیقه بعد او با شلیک ۶یا ۷گلوله خانواده همسایه مان را زخمی کرد و با خودروی وانت به همراه خانواده اش متواری شدند.

یکی دیگر از همسایه ها که بادیدن این صحنه بسیار متاثر بود گفت: ساعت ۴ عصر بود که این ۲ همسایه بر سر و صدایی که از پشت ساختمان مجاور می آمد باهم درگیر شدند کار به ناسزا گویی کشید و با میانجیگری همسایه ها دعوا تمام شد اما این فقط ظاهر ماجرا بود چون بعد از چند ساعت مرد همسایه که ۶۲ سال سن داشت بار دیگر با این خانواده درگیر شد و در نهایت با یک اسلحه به سراغشان رفت و در کوچه همه را به رگبار بست.

پدر یکی از قربانیان این جنایت گفت: دخترم در این ماجرا زخمی شده و هم اکنون دربیماستان بستری است .

من در شب حادثه حضور نداشتم و آنطور که دخترم تعریف کرده است مرد جنایتکار به دنبال دعوایی که با بستگان من داشته اسلحه تهیه کرده و چند ساعت بعد همه را به رگبار بسته است.

زن میانسال که عروس ونوه اش در این ماجرا کشته شده اند هم گفت من دیشب از این ماجرا مطلع شدم از پلیس و دستگاه قضایی می خواهم که هر چه زودتر قاتل را دستگیر کنند .

قاتل که بعد از جنایت بهمراه خانواده اش فرار کرده بود به دستور بازپرس کشیک به اتهام قتل عمد ۵ نفر تحت تعقیب قرار گرفته بود شب شنبه در تهران دستگیر شد.

برگرفته از رکنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.