• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پشتیبانی از اندروید ۱۳ به ویندوز ۱۱ می‌آید

  • کد خبر : 43690
  • 23 اکتبر 2022 - 11:44
پشتیبانی از اندروید ۱۳ به ویندوز ۱۱ می‌آید

مایکروسافت با ویندوز ۱۱ قابلیت موسوم به WSA را به این سیستم عامل آورده است تا بتوان برنامه‌های اندرویدی را در ویندوز ۱۱ اجرا کرد. خبر خوب اینکه پشتیبانی از اندروید ۱۳ برای ویندوز ۱۱ در راه است. آپدیت اندروید ۱۳ برای زیرسیستم ویندوز ۱۱ ارائه می شود، و قرار است با ادغام با رایانه های شخصی ویندوز را بهتر کند.

هدف ویندوز ۱۱ ارائه یکپارچگی بسیار بهتر با پلتفرم های مختلف دیگر است و نمونه ای مثال زدنی با اندروید بود. با عرضه ویندوز ۱۱ در سال گذشته، این امکان برای کاربران ویندوز فراهم شد که اکنون برنامه های اندروید خود را مستقیماً روی رایانه شخصی اجرا کنند. حتی می توانید صفحه نمایش تلفن اندرویدی خود را مستقیماً روی رایانه شخصی خود ارسال کنید و حتی با عملکرد کشیدن و رها کردن ویندوز، فایل را به راحتی انتقال دهید. به نظر می رسد با به روز رسانی زیرسیستم ویندوز ۱۱ برای اندروید به اندروید ۱۳، اکنون قرار است حتی بهتر شود.

پشتیبانی از اندروید ۱۳ به ویندوز ۱۱ می‌آید

اندروید ۱۳ به عنوان یک به روز رسانی برای زیرسیستم ویندوز ۱۱ برای اندروید اعمال خواهد شد. هنوز مهلتی برای اعمال به‌روزرسانی تعیین نشده است، اما به‌روزرسانی اندروید ۱۳ مطمئناً به ویندوز ۱۱ می‌آید. برخلاف گوشی‌های اندرویدی که اثرات یک به‌روزرسانی جدید با رابط کاربری اصلاح‌شده یا برخی ویژگی‌های جدید قابل مشاهده است، مشخص نیست. چگونه آپدیت اندروید ۱۳ بر ویندوز ۱۱ تاثیر می گذارد.

ویندوز ۱۱ به زودی آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت می کند

گفته می‌شود که مایکروسافت می‌تواند قابلیت انتقال فایل را در ویندوز ۱۱ قرار دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی فایل‌ها را بین گوشی‌های اندرویدی خود و سیستم ویندوز انتقال دهند. به روز رسانی اندروید ۱۳ همچنین می تواند به سازگاری با نسخه های به روز شده برنامه های اندروید کمک کند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی ویژگی‌هایی مانند «میانبرها» و حالت «تصویر در تصویر» را نیز معرفی می‌کند. حالت تصویر در تصویر، برنامه اندروید را در یک پنجره کوچک اجرا می‌کند که می‌تواند روی برنامه‌های اصلی ویندوز قرار گیرد. میانبرها می توانند به میانبرهای برنامه اندروید روی دسکتاپ مربوط باشند.

به غیر از پشتیبانی از اندروید، مایکروسافت اخیراً ادغام با اکوسیستم اپل را اعلام کرده است. برنامه Photos در ویندوز ۱۱ با کتابخانه iCloud یکپارچه خواهد شد. اپل همچنین اپلیکیشن های Apple Music و Apple TV+ را در فروشگاه مایکروسافت منتشر خواهد کرد. این یک گام بزرگ بین ادغام با ویندوز و سیستم اپل است. با این حال، iOS هنوز با سیستم ویندوز ۱۱ ادغام نشده است.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.