• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

کشته شدن ۱۴۶ کره ای‌ در جشن هالووین در سئول + عکس

  • کد خبر : 43749
  • 30 اکتبر 2022 - 2:07
کشته شدن 146 کره ای‌ در جشن هالووین در سئول + عکس

دست کم ۱۴۶ نفر در ازدحام جشن هالوین در سئول پایتخت کره جنوبی در یک خیابان باریک کشته شده اند و ۱۵۰ نفر هم در این حادثه زخمی شدند.

کشته شدن ۱۴۶ کره ای‌ در جشن هالووین در سئول

چوی سونگ بئوم، رئیس اداره آتش نشانی یونگ سان سئول، گفت که با ادامه انتقال مجروحان به بیمارستان های سراسر سئول توسط نیروهای اورژانس در پی ازدحام جمعیت در منطقه سرگرمی ایتائوون در شنبه شب، تعداد کشته ها ممکن است افزایش یابد.

این اولین رویداد هالووین در سئول در سه سال پس از لغو محدودیت‌های کووید و فاصله اجتماعی توسط این کشور بود. رسانه‌های محلی می‌گویند حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر برای جشن‌های هالووین به ایتائوون سرازیر شدند بسیاری از شرکت کنندگان در مهمانی ماسک و لباس های هالووین به تن داشتند.

مقامات گفته اند که بسیاری از مردم در ساعت ۱۰:۲۰ شب  پس از آن که جمعیت زیادی در کوچه ای باریک در نزدیکی هتل همیلتون، که یک مکان مهم مهمانی در سئول، شروع به هل دادن به جلو کردند.

 این حادثه پس از آن رخ داد که گروه زیادی از مردم شنیدند یک سلبریتی که نامش هم فاش نشد در آنجا حضور دارد.

برخی از افراد بیش از یک ساعت در ازدحام به دام افتاده بودند تا اینکه پس از له شدن زیر پای جمعیت بیرون کشیده شدند.ده‌ها نفر در خیابان‌ها احیای قلبی ریوی (CPR) دریافت کردند، در عده ای به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.

فیلم‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که افراد متعددی، اعم از مقامات امدادی و شهروندان ، همزمان در حال انجام CPR روی افرادی هستند که در خیابان پراکنده شده بودند. همچنین ویدئوها نشان می‌دهد که اجساد ده‌ها نفر با  پلاستیک های آبی رنگ در کنار جاده پوشیده شده‌اند.

مون هیون جو، یکی دیگر از مقامات آژانس ملی آتش نشانی گفت: “منطقه هنوز هرج و مرج است، بنابراین ما هنوز در حال تلاش برای کشف تعداد دقیق افراد مجروح هستیم.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.