• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

جزییات حمله تروریست ها به مأموران انتظامی در ایرانشهر

  • کد خبر : 43777
  • 31 اکتبر 2022 - 11:32
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله تروریست ها به مأموران انتظامی در ایرانشهر و شهادت یک مامور یگان ویژه خبر داد .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله تروریست ها به مأموران انتظامی در ایرانشهر و شهادت یک مامور یگان ویژه خبر داد .

حمله تروریست ها به مأموران انتظامی در ایرانشهر

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار ایرانشهر حین گشت‌زنی برای تأمین امنیت در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای «خیرآباد» از توابع شهرستان ایرانشهر مورد حمله گروهک تروریستی قرار می‌گیرند که در این درگیری اعضای گروهک با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به‌سمت خودروی یگان تکاوری می‌کنند که سبب حریق و انفجار خودرو می‌شود. در پی این حادثه استواردوم محسن رضایی از مأموران جان‌ بر کف پلیس استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل می‌شود.

تعدادی از تروریست‌ها زخمی و متواری شدند

او با اشاره به هجمه سنگین آتش و درگیری مسلحانه با تروریست‌های کوردل افزود: مأموران با رشادت و ایستادگی گروهک تروریستی را زمین‌گیر کرده و یک نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و تعدادی از تروریست‌ها زخمی و متواری شدند، منطقه در حال پاک‌سازی است.

وی با ابراز حمله ناجوانمردانه و غافلگیرانه گروهک تروریستی به مأموران یگان تکاوری، خاطرنشان کرد: در این حمله متأسفانه یکی از مأموران پلیس شهید شد و سه همکار پرتلاش دیگر مجروح شدند. پس از پایان درگیری از گروهک یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی و ۲ قبضه سلاح کلاش با تعداد زیادی فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح آرپی‌جی۷ با ۲ پرتابه و خرج کشف شد.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

تلاش برای دستگیری دیگر عاملان شهادت پلیس وظیفه‌شناس آغاز شد و تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان‌برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و دشمنان قسم‌خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.