• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

همسر رامین راستاد در اعتراضات دستگیر و زندانی شد

  • کد خبر : 43790
  • 02 نوامبر 2022 - 1:21
همسر رامین راستاد در اعتراضات دستگیر و زندانی شد

بیتا زرتشت همسر رامین راستاد بازیگر سینمای ایران در حالی که به همراه سه زن دیگر مشغول آماده سازی سنگ و چوب برای حمله به مأموران انتظامی بود، بازداشت و زندانی شد .

همسر رامین راستاد در اعتراضات دستگیر و زندانی شد

بیتا زرتشت همسر رامین راستاد بازیگر سریال های تلویزیون، روز گذشته در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران بازداشت شد.او عصر روز گذشته شنبه در منطقه ۲۲ تهران به همراه سه زن دیگر در حالیکه مشغول آماده سازی سنگ و چوب برای حمله به مأموران انتظامی بود، بازداشت شد. به همراه این افراد، یک دستگاه پراید سفیدرنگ بدون پلاک توقیف شده که پس از بازرسی، چند گونی حامل سنگ و چوب دستی در این خودرو کشف شده است.

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. رامین راستاد اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده است و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. رامین راستاد  دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است . راستاد سال ۱۳۷۹ با سریال «باران عشق» وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال ۱۳۸۵ با فیلم «زیر تیغ کنار» پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا خوش درخشید. شهرت وی سال ۱۳۸۹ با سریال «جراحت» کنار ثریا قاسمی ، امین تارخ و آتنه فقیه نصیری شروع شد.

ازدواج رامین راستاد

رامین راستاد سال هاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی موفق یک دختر بنام صدف متولد ۱۳۷۰ و پسرش آرشک متولد ۱۳۸۲ می باشد. رامین راستاد به بواسطه علاقه همسرش به نگهداری حیوانات خاص، در خانه شان «مار» ، انواع «رتیل»، «قورباغه سمی» ، «ایگوانا» و … نگهداری می کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.