• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

برای یافتن گنجی افسانه‌ای در یک خانه قدیمی۲ نفرقربانی شدند

  • کد خبر : 43800
  • 02 نوامبر 2022 - 1:44
برای یافتن گنجی افسانه‌ای در یک خانه قدیمی۲ نفرقربانی شدند

برای یافتن گنجی افسانه‌ای در یک خانه قدیمی۲ نفرقربانی شدند. این ۲ نفر زمانی که در چاه بودند، بر اثر ریزش خاک مدفون شدند.

در یکی از روزهای آبان تماسی با آتش‌نشانان و اورژانس گرفته شد ۲ نفر که در چاه بودند، بر اثر ریزش خاک مدفون شده‌ بودند و دو نفر دیگر بیرون از چاه مضطرب و نگران بودند بعد از ۴۸ساعت پیکر ۲ مرد از زیر خاک بیرون کشیده و تحویل اورژانس شد. اما آنان به‌دلیل استنشاق گازهای سمی جانشان را از دست داده بودند.

پس از حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مشخص شد که ۲نفر برای یافتن گنج به درون گودالی که حفر کرده بودند، رفتند اما هیچ‌کدام نتوانستند از آنجا خارج شوند.

۲نفری که جان سالم به در برده بودند، به دستور بازپرس جنایی تهران به اتهام حفاری غیرمجاز بازداشت شدند.

برای یافتن گنجی افسانه‌ای در یک خانه قدیمی۲ نفرقربانی شدند

 آنها  درباره جزئیات حادثه گفتند: ما به خانه قدیمی دوستم رفته بودیم تا با کندن زمین به گنج برسیم. ماجرا از آنجا آغاز شد که دوست ما تصمیم گرفت خانه قدیمی‌اش را تعمیر و بازسازی کند. و زیر یک طاقچه‌ای قدیمی نقشه گنجی یافت و یاد حرف‌های پدربزرگش افتاد که برای او داستان‌هایی از خرید نقشه‌های گنج توسط پدرش و جست‌وجوی او برای پیدا کردن عتیقه‌های گران‌قیمت و زیرخاکی تعریف می‌کرد.

به همین دلیل به سراغ فردی که در زمینه خرید و فروش عتیقه فعالیت داشت رفت و به او گفتند گنج درست زیر خانه دفن شده و برای رسیدن به آن باید زمین خانه‌ا را حفاری کند. او هم به سراغ ما آمد تا به گنج برسیم.

در زمان حادثه، صاحبخانه بود وارد گودال شد و شروع کرد به حفاری ودقایقی بعد با بی‌سیم خبر داد که هنگام کندن، زیرپایش خالی و دچار حادثه شده است. یکی از دوستانم برای کمک به او وارد گودال شد اما دیوارهای چاه فرو ریخت و دوستان مان زیر آوار گرفتار شدند.

تحقیقات در این پرونده با دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43800

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.