• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
15

بهترین سریال های ایرانی در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر : 43831
  • 06 نوامبر 2022 - 11:12

شبکه های نمایش خانگی این روزها پر رونق تر از همیشه صنعت فیلم و سینمای ایران را قبضه کرده اند. به نظر می رسد وجود پلتفرم هایی همچون فیلیمو، نماوا و … روح تازه ای به سریال ها و فیلم های شبکه خانگی بخشیده اند و مخاطبان زیادی را در طول روز سرگرم می کنند.

بهترین سریال های ایرانی در شبکه نمایش خانگی

پخش شماری ازسریال های ایرانی که با اقبال عمومی همراه شده اند در این پلتفرم ها قابل دانلود و تماشا هستند و از جمله بهترین سریال های ایرانی این روزها می توان به سریال بی گناه، روزی روزگاری مریخ و سریال یاغی؛ کشتی گیر جوانی که این روزها محبوب دل ایرانی ها شده؛ اشاره کرد. امروز قصد داریم تا با این سریال های شبکه نمایش خانگی بیشتر آشنا شویم و آنها را بررسی کنیم، پس اگر شما هم طرفدار دو آتشه سریال های ایرانی هستید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین سریال های در حال پخش

اگر حتی کمی هم به سینما و تلویزیون علاقه داشته باشید حتما نام بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی که این روزها در حال پخش هستند به گوشتان خورده است؛ در بین این سریال های جدید، بیشترین طرفدار را سریال های یاغی، بی گناه و سریال کمدی روزی روزگاری مریخ دارد. برای تماشای این برنامه های جذاب می توانید به پلتفرم فیلیمو سری بزنید، این شبکه خانگی طیف وسیعی از سریال های و فیلم های ایرانی و خارجی را به نمایش می گذارد و به تازگی با پخش این سریال ها مهمان خانه های ایرانی شده است. در ادامه این مطلب می خواهیم سری بزنیم به زمین کشتی یاغی، عاشقانه بی گناه و سفر به ماورای زمین با روزی روزگاری مریخ.

سریال یاغی

داستان از کف خیابان، آن هم خیابان های فقر زده حومه شهر شروع می شود. نقش اصلی یک پسر جوان است که در پی هویت و شناسنامه ای است که شاید برای خیلی های دیگر داشتنش بدیهی باشد اما برای جاوید یا یاغی زمین کشتی خاکی محله پایین شهر، آرزویی دست نیافتنی است. سریال یاغی با کارگردانی محمد کارت از شبکه خانگی فیلیمو پخش شد و طولی نکشید تا اسم و رسم یاغی در کل شهر پیچید. تایر زیادی که پخش این سریال و محبوبیت آن روی جوانان گذاشت بر هیچ کسی پوشیده نیست، همه ما خبرهایی شنیدیم از بالا رفتن آمار ثبت نام در باشگاه های کشتی یا کلاس های موسیقی که همه از برکت محبوبیت سریال اجتماعی و عاشقانه یاغی بود.

محمد کارت پیش از این تجربه قوی تری در ساخت مستند داشت، آن هم مستندهایی با موضوع فقر، زندگی ارازل و اوباش و دزد ها و سارقین حرفه ای. اولین فیلم بلندش یعنی «شنای پروانه» هم مهر تاییدی شد بر علاقه این کارگردان جوان و هنرمند، علاقه ای شدید به به تصویر کشیدن طبقه پایین جامعه، موضوعات اجتماعی مثل فقر و جنگ تن به تن آدمی با مشکلات زندگی.

بعد از سریال زخم کاری این دومین سریال محبوب ایرانی است که از رمان اقتباس شده است. این سریال که بر اساس رمان سالتو نوشته شده است، تصویر گر زندگی پسر بچه ای است که در فراز و نشیب زندگی سر خم نمی کند و از قضا به کشتی هم علاقه دارد. شخصیت اصلی رمان سالتو پسری به‌نام سیاوش است که مانند جاوید در محله پایین زندگی می ‌کند و درست همانند جا.ید به کشتی گرفتن علاقه دارد و آن را راهی برای فرار از مصایب زندگی می بیند. جاوید داستان یاغی نیز درست مانند سیاوش رمان سالتو، در راه ورزش با افراد تبهکار آشنا می شود و این آشنایی ها خط داستانی این سریال را روایت می کنند. جاوید با تنها راه نجاتش یعنی کشتی می خواهد به آلمان برسد، کشوری که تنها یار و معشوقش را در خود دارد. در این مسیر با شخصیت های دیگر داستان یعنی بهمن و طلا با بازی پارسا پیروزفر و بهنوش طباطبائی آشنا می شود اما غافل از اینکه بهمن نیز از قماش آدم بدهای فیلم هاست. .

این سریال نیز مانند هر سریال و فیلم دیگری که واقعیت های جامعه و مسائل اجتماعی را نشان می دهد، به نمایش خشونت زیاد متهم شده اما میزان محبوبیت آن به قدری بالا رفته است که به نظر می رسد بیش از رواج خشونت، باعث رواج تلاش و پشتکار جوانان ایرانی و علاقه روزافزون آن ها به کشتی ایرانی و موسیقی شده است. به هر نحو این سریال بی نظیر را می توانید پنج شنبه ها از فیلیمو تماشا کنید.

سریال بی گناه

تا به اینجا تنها ۵ قسمت از سریال بی گناه روی شبکه خانگی فیلیمو پخش شده است. سریالی عاشقانه با بازیگران متعدد و البته محبوب ایرانی ها که دلیلی دیگر برای تماشای این عاشقانه از مهران احمدی است. در بین بازیگران این سریال نام هایی چون  مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی و  محسن کیایی به چشم می خورد. کارگردان این سریال یعنی مهران احمدی پیش از این فیلم هایی چون «مصادره» و «سگ‌بند» را کارگردانی کرده اما بی گناه نتیجه اولین تجربه او در ساخت سریال شبکه خانگی است.

داستان سریال حول محور خانواده ای هنر دوست می گردد که بزرگ خاندان استاد مشهور طراحی فرش است. محسن کیایی نقش شخصیت اصلی داستان یعنی بهمن مردانی را بازی می کند که ۲۵ سال قبل بنا بر دلایلی به اشتباه مجبور به ترک کشور و البته معشوق خود یعنی فروغ با بازی شبنم مقدمی شده است و حالا بعد از سال ها دوری در پی زندگی از دست رفته خود به ایران باز می گردد. اما این تمام داستان نیست، خانواده بزرگ فرشباف هر کدام خرده داستان هایی دارند و رازهایی که به مرور در جریان سریال حل می شوند. هرچند تا به اینجا نقدهای اساسی در مورد این سریال شده است اما میزان تماشا و رضایت بینندگان چیز دیگری را نشان می دهد، شما هم می توانید با دانلود بی گناه از فیلیمو یا تماشای آنلاین آن یک شنبه ها ساعت ۸ صبح، این سریال را محک بزنید.

سریال روزی روزگاری مریخ

محبوبیت سریال های شبکه خانگی این بار با معرفی سریالی کمدی از کارگردان و نویسنده خوش طنز سینمای ایران یعنی پیمان قاسم‌خانی، بیشتر شده است. روزی روزگاری مریخ ما را به دنیای مریخی ها می برد، با تمام قوانین و روحیات متفاوتشان و کلیشه هایی که کاملا برعکس ما زمینی ها یا بهتر بگویم ما ایرانی هاست! فضا و لوکیشن سریال جدید است و برای بیننده جذابیت دارد هرچند در مورد ایده داستان به قاسم خانی نقد هایی شده است مبنی بر اینکه بی شباهت به سریال محبوب و نوستالژی «مسافران » نیست.

این متن رپورتاژ اگهی است. 

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.