• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

برهنگی و کشف حجاب پگاه آهنگرانی در دبی خبرساز شد+ عکس

  • کد خبر : 43856
  • 07 نوامبر 2022 - 15:43
برهنگی و کشف حجاب پگاه آهنگرانی در دبی خبرساز شد+ عکس

برهنگی و کشف حجاب پگاه آهنگرانی در دبی خبرساز شد .او که اخیرا به عنوان یکی از اعضای هیئت داوری جشنواره فیلم متا در دبی حضور پیدا کرده است.

برهنگی و کشف حجاب پگاه آهنگرانی در دبی خبرساز شد

تصاویر او در این مراسم در فضای مجازی خبرساز شد. پگاه آهنگرانی چندی پیش در خارج از ایران کشف حجاب کرد و قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

بیوگرافی پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک، ترک تحصیل کرده رشته موسیقی در مقطع هنرستان است، بجز بازیگری، مستندساز است و تجربه بازداشت و زندان به علت فعالیت سیاسی رو هم دارد.

پگاه فرزند جمشید آهنگرانی و منیژه حکمت است که هر دو از تهیه کنندگان و کارگردان با سابقه می باشد، پگاه تنها یک خواهر بنام مهشید دارد.

او وقتی  ۶ ساله بود در فیلم گربه آواز خوان در سال ۱۳۶۹ بازی کرد اما دومین تجربه اش هشت سال بعد سال ۱۳۷۷ در فیلم دختری با کفش های کتانی بود.که علاوه بر شهرت جوایز متعددی برایش به ارمغان آورد.

پگاه در اولین تجربه مادرش بعنوان کارگردان سال ۱۳۷۹ در فیلم زندان زنان در سه نقش متفاوت بازی کرد؛ این فیلم نیز موفق به گرفتن چندین جایزه شد.

دستگیری و حکم دادگاه

 در ۱۹ تیر ۱۳۹۰ با مراجعه ماموران اطلاعاتی در خانه اش بازداشت شد.مدتی شایعه شد که علت دستگیری او به دلیل شکایت مسعود ده نمکی از مستند ده نمکی ها به کارگردان خانوم آهنگرانی بود که تکذیب شد.

در آبان ۱۳۹۲ منیژه حکمت مادر پگاه خبر از حکم ۱۸ ماه حبس تغذیری وی در دادگاه بدوی داد و از طریق دادسرای امنیت تهران سه سال ممنوع الخروج شده است.اتهامش شرکت در اعتراضات سال ۸۸ بود، او همچنین عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در جریان انتخاب ریاست جمهوری بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43856

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.