• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

شیائومی ۱۳ بسیار شبیه آیفون ۱۴ پرو خواهد بود

  • کد خبر : 43868
  • 09 نوامبر 2022 - 10:39
شیائومی 13 بسیار شبیه آیفون 14 پرو خواهد بود

انتظار می رود شیائومی ۱۳ در ماه جاری عرضه شود. این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است. اما، قبل از عرضه، برخی از مشخصات و رندرها فاش شده اند، رندرهای فاش شده نشان می دهد که شیائومی ۱۳ آینده شباهت زیادی به آیفون ۱۴ پرو دارد.

شیائومی ۱۳ بسیار شبیه آیفون ۱۴ پرو خواهد بود

شیائومی ۱۳ طراحی جعبه ای دارد. دارای کناره های صاف و صفحه نمایش با لبه های تیز است. حتی به نظر می‌رسد که حاشیه‌های کمتری دارد و دوربین نیز به صورت مرکزی در بالا قرار گرفته است. طراحی راه اندازی دوربین پشتی نیز شبیه مدل های پیشرفته آیفون پرو است. و همچنین دارای برآمدگی دوربین برجسته تری است.

این مطلب هم برایتان مفید است. ویژگی های جدید درباره آیفون ۱۵ فاش شد

مشخصات شیائومی ۱۳

جک هدفون وجود ندارد، که جای تعجب نیست. در حال حاضر مشخص است که آیا شیائومی ویژگی جزیره پویا را که در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو شاهد بودیم نیز ارائه خواهد کرد. این شرکت قبلاً ادعا کرده است که در حال کار بر روی یک ویژگی مشابه است، اما مشخص نیست که آیا این ویژگی در گوشی پرچمدار آینده نیز وجود خواهد داشت یا خیر. افرادی که دوست دارند ویژگی جزیره پویا اپل را در تلفن های اندرویدی خود امتحان کنند، می توانند برنامه DynamicSpot را دانلود کنند.

در مجموع، این گوشی طراحی کلی یکی از آخرین مدل های آیفون ۱۴ پرو را به یاد می آورد. اگرچه، شیائومی ۱۳ دارای یک انحنای جزئی در اطراف لبه ها است که در مورد آیفون ها صدق نمی کند. این شرکت ممکن است این کار را برای ارائه یک دستگیره بهتر برای نگه داشتن دستگاه انجام داده باشد.

همچنین شیائومی ۱۳ دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی خواهد بود. بقیه جزئیات در حال حاضر ناشناخته است. این گوشی پرچمدار احتمالاً از نسل بعدی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام استفاده می کند که انتظار می رود این شرکت در هفته آینده معرفی کند.

 

معصومه لظفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.