• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
14

واکنش پلیس رشت درباره خبر مرگ دختر ۲۰ ساله / صدمه وارده جدی نبوده فاطمه زنده است

  • کد خبر : 43917
  • 12 نوامبر 2022 - 10:15
واکنش پلیس رشت درباره خبر مرگ دختر 20 ساله / صدمه وارده جدی نبوده فاطمه زنده است

فرمانده انتظامی رشت درباره خبر مرگ دختر ۲۰ ساله گفت: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.

واکنش پلیس رشت درباره خبر مرگ دختر ۲۰ ساله

سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی رشت درباره تصاویری کهدبا عنوان کشتن دختر جوان رشتی در فضای مجازی منتشر شده بود بیان کرد: حوالی ساعت ۱۹ دیشب عده‌ای با پخش آهنگ و تشویق مردم برای رقص و پایکوبی در خیابان علم‌الهدی رشت باعث بر هم زدن نظم عمومی محل شدند.

پس از ورود عوامل بسیج برای برقراری نظم خیابان علم‌الهدی، عده‌ای قصد آشوب و درگیری با ماموران را داشتند که سرانجام با هدایت عوامل بسیج و همکاری شهروندان جمعیت متفرق شدند.

جوسازی و دروغ‌پردازی در مورد کشتن شهروندان به دست ماموران

وی به جوسازی و دروغ‌پردازی در مورد کشتن شهروندان به دست ماموران اشاره کرد و گفت: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌کنند.

صدمه وارده جدی نبوده فاطمه زنده است

او در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و عزم جدی پلیس و دستگاه قضایی در مقابله با مخلان نظم و امنیت اضهار کرد: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است. نظر پزشک معالج و گفت و گوی این دختر جوان با کادر درمان و دوستان دانشگاهی‌اش در بیمارستان حکایت از خوب بودن وضع عمومی وی دارد.بر این اساس، هم‌اکنون برابر نظر پزشک معالج، این دختر جوان برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.