• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

نسرین قادری کیست؟ / دلیل مرگ او به روایت دادستان شهریار

  • کد خبر : 43920
  • 12 نوامبر 2022 - 10:42
نسرین قادری کیست؟ / دلیل مرگ او به روایت دادستان شهریار

نسرین قادری ۳۵ساله و اهل مریوان است که در شهریار تهران سکونت داشت که شایعه شده بود در اعتراضات اخیر کشته شده است. دادستان شهریار در رابطه با آخرین نتایج حاصل شده در پرونده فوت نسرین قادری توضیح داده است.

نسرین قادری کیست؟

احمد قادری، پدر نسرین قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم حضور و کشته شدن دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات تهران را رد کرد و گفت: دخترم تشنج داشت و به آنفلوآنزا هم مبتلا شده بود و شب همان روزی که فوت کرد، برادرش تا ۱۲ شب پیش او بود و ما هم با او تماس تلفنی داشتیم و جویای حالش بودیم.

فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او دریافت نشد”، از دختر دیگرم به‌همراه همسرش خواستیم به منزل نسرین بروند و ما را از وضعیت او باخبر کنند.

با مراجعه دختر و دامادم به درب منزل نسرین و کلی زنگ و در زدن، باز هم هیچ خبری از او نمی‌شود و با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را می‌شکنند که با پیکر بی‌جان او مواجه می‌شوند.

دختر و دامادم پس از دیدن این صحنه بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس گرفتند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل شد.مردم به شایعات و اخبار دروغ رسانه‌های معاند توجه نکنند و داغ‌مان را با حرف بی پایه و اساس تازه نکنند و از برگزاری هر گونه تجمعی به نام دخترم خودداری کنند.

دلیل مرگ نسرین قادری به روایت دادستان شهریار

عسگری‌پور دادستان شهریار در رابطه با آخرین نتایج حاصل شده در پرونده فوت نسرین قادری بیان کرد: پس از اعلام فوت این فرد به مرجع قضایی، پرونده در دادسرا تشکیل و جسد مرحومه نیز برای انجام معاینات تخصصی و آزمایش‌های علمی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

طبق گزارش نهایی پزشکی قانونی علت فوت خانم نسرین قادری مصرف متانول (الکل غیر خوراکی) و مسمومیت ناشی از آن اعلام شده است.

دادستان شهریار قبلا نیز اعلام کرده بود که پس از معاینه جسد خانم قادری، هیچ گونه آثار ضرب و جرح مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی یا کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده و تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.