• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
15

مرد تهرانی با دیدن خیانت سیاه همسرش سکته کرد و مرد

  • کد خبر : 43968
  • 14 نوامبر 2022 - 11:44
مرد تهرانی با دیدن خیانت سیاه همسرش سکته کرد و مرد

مرد تهرانی با دیدن خیانت سیاه همسرش سکته کرد و مرد و مرد خیانت کار با حکم قضایی از اتهام قتل عمدی تبرئه و به خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از ۲۰ فروردین ماه سال ۹۷ به دنبال ناپدید شدن یک مرد میانسال به نام حمید آغاز شد.

همسر این مرد به ماموران گفت :حمید به محل کار رفته و دیگر بازنگشته است.گوشی موبایلش خاموش است و هیچ خبری از او ندارم.

با تلاش ماموران برای یافتن این مرد ماموران پلیس جسد وی را زیر نخاله های ساختمانی در حاشیه پردیس تهران پیدا کرد. شواهد نشان می‌داد وی که لباسی به تن نداشت به احتمال فراوان در محل دیگر کشته و سپس جسدش عمدی زیر نخاله های ساختمانی مدفون شده است.

با بازجویی از نسیم همسر ۵۰ ساله حمید و در تحقیقات پی بردند او رابطه پنهانی با یک مرد ۳۵ ساله به نام شهاب دارد و بررسی ها نشان داد روزی که حمید ناپدید شده نسیم بارها و بارها با شهاب تماس تلفنی داشته است با افشای این ماجرا شهاب و نسیم تحت بازجویی قرار گرفتند و مرد جوان به رابطه پنهانی با زن میانسال و قتل شوهرش اعتراف کرد.

مرد تهرانی با دیدن خیانت سیاه همسرش سکته کرد و مرد

مرد در توضیح ماجرا گفت : من و نسیم باهم همشهری بودیم و از سالها قبل یکدیگر را می شناختم. و هر دو بعد از ازدواج به تهران آمدیم و بار دیگر با هم روبه رو شدیم. ما با هم رفت آمد خانوادگی داشتیم. تا این که همسر نسیم به رابطه ما پی برد .آخرین بار من حمید را نزدیک خانه شان در حوالی پارک هنرمندان در خیابان ایرانشهر دیدم. ما با هم درگیر شدیم و من یک ضربه به سینه او زدم. اما چون سابقه بیماری قلبی داشت حالش بد شد. من او را سوار ماشین کردم اما او در ماشین جان سپرد. به همین خاطر از ترسم جسد او را به حاشیه پردیس بردم و او را رها کردم.من میخواستم خیلی زود جسد پیدا شود. به همین خاطر جسد را در جایی رها کردم که رفت و آمد زیاد باشد و عابران آن را ببینند ولی نمیدانم چه کسی روی جسد نخاله های ساختمانی ریخته و آن را مدفون کرده است.

زن به رابطه پنهانی با مرد اعتراف کرد

نسیم نیز به رابطه پنهانی با شهاب اعتراف کرد. و برای شهاب به اتهام قتل و برای نسیم به اتهام معاونت در جنایت خانوادگی کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها پای میز محاکمه ایستادند.

درخواست قصاص

خواهر و برادر های حمید که ولی دم هستند درخواست قصاص کردند. قاضی خطاب به اولیای دم گفت: اگر با تکمیل تحقیقات مشخص شود قتل شبه عمد رخ داده آیا راضی به دریافت دیه هستید؟ که اولیای دم پاسخ مثبت دادند. با توجه به مدرک های موجود در پرونده، قتل را شبه عمد تشخیص دادند. به این ترتیب شهاب از اتهام قتل عمدی تبرئه و به پرداخت دیه محکوم شد.

 

 

برگرفته از رکنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.