• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

باید با کار فرهنگی مسأله‌ی حجاب را حل کرد نه با فشار / بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است

  • کد خبر : 44020
  • 16 نوامبر 2022 - 10:16
باید با کار فرهنگی مسأله‌ی حجاب را حل کرد نه با فشار / بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند. باید با کار فرهنگی مسأله‌ی حجاب را حل کرد نه با فشار بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است.

واکنش تازه آیت الله مکارم شیرازی به حوادث اخیر

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در دیدار  معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حوادث موجود در کشور بیان کرد: در این قضایای اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است که می‌بایست برنامه‌ریزی بهتری می‌شد. در طرف مقابل برخی توطئه‌گران یا افراد فریب‌خورده نیز اقدام به آتش‌زدن و تخریب و ریختن خون بی‌گناهان می‌کنند که باید با جدیت با آن مقابله شود، البته باید برای انتقادها گوش شنوا داشت و موقعیت مناسبی برای اظهار صحیح آن فراهم کرد.

کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار  معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

باید دولت نظارت کاملی بر بازار داشته باشد

وی همچنین افزود : برخی از تجار و کسبه از بالارفتن قیمت ارز سوء استفاده می‌کنند، باید دولت نظارت کاملی بر بازار داشته باشد، به محض افزایش نرخ دلار، برخی از کسبه با اینکه اجناس را به نرخ ارز پایین تهیه کردند، ولی به قیمت روز محاسبه کرده و می‌فروشند که واقعاً بی‌انصافی است.

دریافت سود توسط نظام بانکی کشور و ورود گسترده‌ی کالا به صورت قاچاق را از دیگر مشکلات سیستم اقتصادی دانست که باید دولت نسبت به اصلاح آن اهتمام ویژه داشته باشد.

اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است

آیت الله مکارم شیرازی درباره حوادث اخیر همچنین اظهار کرد: در این قضایای اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است که می‌بایست برنامه‌ریزی بهتری می‌شد.

در طرف مقابل برخی توطئه‌گران یا افراد فریب‌خورده نیز اقدام به آتش‌زدن و تخریب و ریختن خون بی‌گناهان می‌کنند که باید با جدیت با آن مقابله شود، البته باید برای انتقادها گوش شنوا داشت و موقعیت مناسبی برای اظهار صحیح آن فراهم کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در مسأله‌ی حجاب نیز افزود: باید با کار فرهنگی مسأله‌ی حجاب را حل کرد، نه با فشار.

وی در پایان این دیدار خبررسانی سریع و به موقع را از اولویت‌های مهم دولت برشمرده و خواستار تقویت آن شدند.

برگرفته از جماران

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.