• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

حمله وحشیانه به فردی در خاکسپاری مهدی سماک که به خاطر ظاهر مذهبی فکر کردند بسیجی است+عکس

  • کد خبر : 44441
  • 04 دسامبر 2022 - 11:37
حمله وحشیانه به فردی در خاکسپاری مهدی سماک که به خاطر ظاهر مذهبی فکر کردند بسیجی است

برخی از  آشوبگران حاضر در مراسم خاکسپاری مهدی سماک، یکی از اهالی را به قصد کشت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

حمله وحشیانه به فردی در خاکسپاری مهدی سماک

روزنامه ایران با انتشار تصویری نوشت: برخی آشوبگران در مراسم خاکسپاری مهدی سماک، از جانباختگان حوادث اخیر در بندر انزلی، یکی از اهالی را فقط به دلیل ظاهر مذهبی‌اش به قصد کشت مورد ضرب و شتم قرار دادند. ماجرا از این قرار بوده که در مراسم تدفین مهران سماک، فردی با ظاهر مذهبی در آرامستان حضور داشته که در همان حین، برخی با فریاد، او را بسیجی می‌خوانند که این امر باعث شد عده‌ای با چماق و سنگ به وی حمله‌ور شوند.

پس از این حمله وحشیانه فرد بیگناه مضروب به اتاق عمل منتقل شده است. رسانه‌های بیگانه مدعی شدند که سماک بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی کشته شده است اما براساس گزارش نیروی انتظامی شهرستان انزلی، فرد جان‌باخته درپی اغتشاشاتی که بعد از بازی تیم‌های ملی ایران و امریکا در این شهر روی داد، با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

مرگ مشکوک مهران سماک در دست بررسی است

بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام جهانی، فردی به نام مهران سماک به طور مشکوکی در بندرانزلی کشته شده است که در همین رابطه و از همان لحظات ابتدایی اتفاق پرونده قضائی تشکیل شده است.

دادستان مرکز گیلان با اشاره به مرگ مشکوک «مهران سماک» با وسیله گلوله ساچمه ای در شهرستان انزلی گفت: پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با فوت این فرد گفت: بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا فردی به نام مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در شهرستان بندر انزلی فوت می‌کند.

به محض وقوع این حادثه مشکوک پرونده قضائی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده و دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.