• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

این مرد با ۹ همسرش در یک خانه زندگی می کنند + عکس

  • کد خبر : 44454
  • 05 دسامبر 2022 - 12:36
این مرد با 9 همسرش در یک خانه زندگی می کنند + عکس

آرتور او اورسو مدل برزیلی و اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی بار دیگر در خبرها قرار گرفت. او با ازدواج با ۹ زن علیه آزادی جنسی و تک همسری خبرساز شد. اما بعد از چند ماه یکی از همسرانش از او طلاق گرفت. پس از آن او با ۸ همسرش زندگی می کند.

آرتور، ۳۶ ساله، ساکن شهر ژائو پسوا در برزیل است. او در سال ۲۰۲۱ با ۹ زن ازدواج کرد اما تنها چند ماه بعد یکی از همسرانش از این ازدواج جدا شد.با این حال، ازدواج آرتور به طور رسمی معتبر نیست. زیرا رابطه چندهمسری (ازدواج بیش از یک زن) در برزیل قانونی نیست.

آرتور از چهار همسرش طلاق می گیرد

در همین حال، آرتور اوورسو در گفتگو با ‘دیلی استار’ فاش کرد که در حال حاضر در حال طلاق است. او از چهار زن از هشت همسرش جدا شده است. آنها با رضایت طرفین طلاق گرفته اند. بنابراین آرتور دیگر شوهر ۸ زن نیست. در این رابطه قبلاً نیز گفته بود که زندگی با زنان زیاد آسان نیست.

این مرد با 9 همسرش در یک خانه زندگی می کنند + عکس

این مرد و ۸ همسرش در یک خانه زندگی می کنند

آنها ادعا کردند که علیرغم غیرقانونی بودن تعدد زوجات در برزیل، در نوامبر سال گذشته در یک کلیسای کاتولیک ازدواج کردند و اکنون دو تن از همسران آرتور اطلاعات بیشتری در مورد رابطه غیرمعمول این خانواده را فاش کردند.

لوانا، همسر اول آرتور که هفت سال از ازدواجشان می گذرد، به رسانه های محلی گفت: «ما کنجکاو بودیم که یک رابطه باز را تجربه کنیم. فکر می‌کردم خیلی متفاوت است و بلافاصله آن را پذیرفتم.» لوانا گفت که این زوج با همسران بعدی در مهمانی ها ملاقات می کردند. او به رسانه های محلی گفت: «ما به دنبال افرادی بودیم که می خواستند چیزهای جدیدی را تجربه کنند.»

لورنا، یکی دیگر از همسران آرتور، از عملی بودن رابطه با بسیاری از افراد درگیر صحبت کرد. او گفت: «در ابتدا دیوانه کننده بود، چون هیچ کس به زندگی مشترک عادت نداشت. با این همه شخصیت های متفاوت، دعواهای کوچک زیادی وجود داشت، به خصوص زمانی که من سندرم پیش از قاعدگی داشتم، در نهایت خواستار توجه بیشتر بودم.» اما، لورنا گفت که وضعیتشان به سرعت بهبود یافته است.او گفت: «امروز خیلی بهتر است. ما رابطه فوق العاده خوبی داریم.»

لورنا همچنین گفت که او و دیگر همسران آرتور کارهای خانه را به طور مساوی بین خود تقسیم می کنند. او گفت: «هر یک از ما مسئول یک کاری هستیم، آن را بین خود تقسیم می کنیم و همیشه نتیجه می دهد.»

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.