• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

مراکش با صعود به نیمه نهایی جام جهانی تاریخ سازی کرد / اشک و گریه رونالدو پس از حذف از جام جهانی

  • کد خبر : 44552
  • 11 دسامبر 2022 - 1:12

تیم شگفتی ساز مراکش با شکست پرتغال تاریخسازی کرد و به عنوان اولین تیم آفریقایی به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد.

مراکش با صعود به نیمه نهایی جام جهانی تاریخ سازی کرد

این نخستین باری است که یک کشور از قاره آفریقا به نیمه نهایی جام جهانی می‌رسد. پیش از مراکش، سه کشور کامرون (۱۹۹۰)، سنگال (۲۰۰۲) و غنا (۲۰۱۰) توانسته بودند به یک‌چهارم نهایی برسند، اما در راهیابی به نیمه نهایی ناکام ماندند.

مراکش که با عبور از اسپانیا شگفتی ساز بزرگ این دوره از مسابقات نام گرفته بود با انگیزه بالایی وارد زمین شد و هر چند دقایق زیادی تحت فشار حریف بود اما در همان نیمه اول بارش را برای پیروزی بست. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.

اشک و گریه رونالدو پس از حذف از جام جهانی

آخرین جام جهانی کریستیانو رونالدو به تلخ ترین شکل برای او تمام شد و با توجه به شرایط سنی رونالدو بعید است که به جام جهانی بعدی برسد و تلخ تر اینکه در این جام جهانی هم در دو بازی آخر پرتغال کار را از روی نیمکت شروع کرده بود. او می خواست در آخرین جام جهانی خود به قهرمانی برسد اما شرایط برای او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیار دشوار پیش رفت .

رونالدو پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی پرتغال و مراکش نتوانست خودش را کنترل کند و به شدت گریه کرد. و کاملا مشخص بود که از لحاظ روحی اصلا در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.