• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

مسی ۳ ماه محروم شد

  • کد خبر : 4467
  • 03 آگوست 2019 - 5:57
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رای خودش را درباره محرومیت لیونل مسی اعلام کرد.

 

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رای‌اش را درباره محرومیتلیونل مسی اعلام کرد. کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل اظهاراتش علیه این کنفدراسیون سه ماه از همراهی آلبی سلسته محروم شد.

 تیم ملی آرژانتین در دیدار نیمه نهایی کوپاآمریکا مقابل برزیل شکست خورد و از این رقابت کنار رفت. این باخت باعث شد تا لئو مسی به انتقاد از این رقابت بپردازد و از فساد در این بازی ها صحبت کند.

وی که از داوری مسابقه آرژانتین و برزیل سخت منتقد بود اظهار داشت که تمام برنامه ریزی ها در کوپاآمریکا به نحوی چیده شده که تیم ملی برزیل قهرمان مسابقات شود.

این اظهارات با واکنش مسئولان برگزاری این رقابت همراه شد و بامداد امروز رای کنفدراسیون آمریکای جنوبی مشخص شد.

محرومیت لیونل مسی

محرومیت لیونل مسی / جریمه ۵۰ هزار دلاری شماره ۱۰

پس از اینکه لیونل مسی در پایان مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی، داوران را به تبانی و جانبداری از برزیلی‌ها و  کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) را به فساد متهم کرد، این کنفدراسیون واکنشی جدی‌تر به اظهارات مسی نشان داد.

کنمبول، کاپیتان تیم ملی آرژانتین را به مدت ۳ ماه از حضور در دیدارهای بین‌المللی محروم و به پرداخت ۵۰ هزار دلار محکوم کرد. بدین ترتیب مسی نمی‌تواند در ۳دیدار دوستانه آلبی‌سلسته برابر آلمان، مکزیک و شیلی به میدان برود و یک دیدار انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را به خاطر اخراج در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آمریکای جنوبی، از دست خواهد داد.

مسی در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آمریکای جنوبی پس از درگیری با گری مدل بازیکن تیم ملی شیلی، از زمین اخراج شد و برای گرفتن مدال برنز خود هم روی سکو نرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.