• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

آرژانتین با پیروزی بر فرانسه قهرمان جام جهانی قطر شد

  • کد خبر : 44728
  • 19 دسامبر 2022 - 0:21

آرژانتین با پیروزی بر فرانسه قهرمان جام جهانی قطر شد این بازی یک ماه درام ورزشی و جنجال های ژئوپلیتیکی را در قطر به پایان رساند. این مسابقات نتایج شگفت‌انگیز و بازی‌های افسانه‌ای داشت، اما فینال شاهد رقابت دو غول بازی فوتبال برای عنوان قهرمانی بود که شاهد یک جفت ستاره به عنوان تیتر اول بازی بود.

امباپه ادعای خود را به عنوان مدعی جوان تاج و تخت مسی، که یک هت تریک به ثمر رساند، تثبیت کرد اما در نهایت، این مسی بود که افتخار را به دست آورد و جام را تصاحب کرد که موقعیت او را به عنوان شاید بهترین بازیکن تاریخ تثبیت کرد .

آرژانتین با پیروزی بر فرانسه قهرمان جام جهانی قطر شد

نبرد جذاب یاران لیونل مسی و کیلیان ام باپه در فینال جام جهانی، با برتری آرژانتین به پایان رسید. در یک فینال تمام عیار که تا لحظه آخر بینندگانش را سر جای خود میخکوب کرد، امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی باز هم دست بالاتر را داشت. شاید هت تریک کیلیان ام باپه در این مسابقه، تلخ‌ترین هت تریک دوران حرفه‌ای باشد .

یکی از دراماتیک‌ترین رویدادهای ورزشی مهم در تاریخ باعث شد که تیم‌ها پس از وقت‌های اضافه با نتیجه ۳-۳ مساوی شوند، آرژانتین بر بخش عمده بازی مسلط بود و تنها در ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ۲-۰ پیش افتاد، اما فرانسه ناگهان با ستاره مهاجم کیلیان امباپه که در چند دقیقه دو بار گلزنی کرد، جان گرفت. عاقبت در ضربات پنالتی این آرژانتین بود که پیروز میدان شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.