• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

کامرون دیاز ساعتی ۱ میلیون دلار برای فیلم شرک دستمزد دریافت کرد

  • کد خبر : 44777
  • 21 دسامبر 2022 - 11:46
کامرون دیاز ساعتی ۱ میلیون دلار برای فیلم شرک دستمزد دریافت کرد

کامرون دیاز یکی از بزرگترین بانوان برجسته دهه ۹۰ بود. این ستاره پس از ایفای نقش‌های برجسته‌اش در «ماسک» و «چیزی درباره مری است»، به سرعت شهرت خود را به عنوان یک بازیگر کمدی با استعداد درخشان تثبیت کرد. اما یکی از محبوب ترین نقش های او شخصیت پرنسس فیونا در فرنچایز نمادین شرک است. طبق گزارش ها، کامرون دیاز تنها برای دو روز کار در فیلم شرک  ۲ در سال ۲۰۰۴، ۱۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

کامرون دیاز صداپیشگی پرنسس فیونا در فرنچایز «شرک» را بر عهده داشت او در سال ۲۰۰۱، یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود بود و خودش را هم به عنوان بازیگر کمدی و هم دراماتیک تثبیت کرد. در حالی که او به‌عنوان یک صداپیشه کار نکرده بود، اما در آن سال، زمانی که شرک اکران شد، اوضاع تغییر کرد. این فیلم بلافاصله به یک موفقیت تبدیل شد و منتقدان کار صداپیشگان با استعداد را تحسین کردند. دیاز صدای خود را به همراه فوق ستاره هایی مانند مایک مایرز و ادی مورفی به فیلم قرض داد.

دیاز نقش پرنسس فیونا را به تصویر کشیده است. شاهزاده خانم شیطون و متفکر نفرین شده است که هر شب هنگام غروب خورشید به یک غول تبدیل شود. پس از نجات توسط شرک ضد اجتماعی، فیونا روح خویشاوندی پیدا می کند. اما او در ابتدا می ترسد راز خود را برای او فاش کند. در پایان فیلم، شرک و فیونا عشق واقعی را با یکدیگر پیدا می کنند و به سبک افسانه ای واقعی به سمت غروب خورشید می روند.

کامرون دیاز برای «شرک ۲» ۱۰ میلیون دلار دستمزد گرفت

شرک مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت. Shrek 2، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. در نهایت با Shrek the Third در سال ۲۰۰۷ و Shrek Forever After در سال ۲۰۱۰ دنبال شد. دیاز برای هر سه فیلم بعدی بازگشت.

تهیه‌کنندگان فرنچایز می‌دانستند که سهم دیاز در موفقیت فیلم‌ها چقدر حیاتی است. بنابراین وقتی زمان امضای قرارداد او فرا رسید، آنها کوتاهی نکردند. اما او زمان زیادی را برای ضبط خطوط خود اختصاص نداد.

او فقط دو روز کاری پنج ساعته را صرف ضبط نقش خود برای Shrek 2 کرده است. دیاز در مجموع ۱۰ میلیون دلار برای کار خود در Shrek 2 گرفته است.

دارایی خالص کامرون دیاز چقدر است؟

دیاز اغلب برای فیلم هایی که در آنها نقش داشته است، دستمزدهای زیادی دریافت می کند. او برای بازی در فیلم کمدی Bad Teacher در سال ۲۰۱۱، ۴۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد. در فیلم‌های شرک هم پول زیادی به دست آورد. طبق گزارش مجله Life & Style، اولین فیلم از این مجموعه ۴۸۷ میلیون دلار فروخت، در حالی که فیلم دوم ۹۱۹ میلیون دلار فروخت.

برای دیاز، موفقیت فیلم هایش به درآمدهای چشمگیر تبدیل شد. او دارای ثروت خالص ۱۴۰ میلیون دلاری است. این روزها، او به آرامی از دوران بازنشستگی خارج می شود تا دوباره بر روی نقش های بازیگری تمرکز کند – خبری که بدون شک طرفداران قدیمی این مجری بامزه و جذاب را به وجد می آورد.

شرک ۵ در ماه می ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. مطمئناً این فیلم یک موفقیت دیگر در گیشه خواهد بود.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44777

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.