• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
9

عکس های پربازدید از تعطیلات رویایی پیکه و کلارا

  • کد خبر : 44695
  • 17 دسامبر 2022 - 12:55
عکس های پربازدید از تعطیلات رویایی پیکه و کلارا

عکس های پربازدید از تعطیلات رویایی پیکه و کلارا بسیار وایرال شد. اخیرا تصویری از پیکه و کلارا دوست دخترش در مقابل هتل ماریوت پراگ در پایتخت جمهوری چک منتشر شده است. آنها برای گذراندن تعطیلات و یک استراحت زمستانی راهی شهر پراگ شدند.

عکس های پربازدید از تعطیلات رویایی پیکه و کلارا

جرالد پیکه مدافع سابق بارسلونا که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بعد از جدایی از شکیرا این روزها ارتباطش با کلارا را علنی کرده و به تازگی یک تعطیلات جالب را هم با هم گذرانده‌اند.

پیکه بعد از ۱۴ فصل حضور در بارسلونا و کسب افتخارات فراوان تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت .

جرارد پیکه متولد ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلون، بازیکن فوتبال است . او از سال ۱۹۹۷وقتی ۷ ساله بود تا سال ۲۰۰۴ که ۱۴ ساله شد از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ ابتدا در جوانان و سپس در بزرگسالان منچستر بازی کرد .

سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال به تیم سابق خود بارسلونا با هزینه انتقال ۵ میلیون یورو بازگشت و چند هفته بعد در ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اولین گل خود را بثمر رساند.

 او از سال ۲۰۰۲ وقتی ۱۵ ساله بود وارد تیم ملی نوجوانان اسپانیا شد ودر همه رده های سنی کشورش حضور داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۹ به تیم بزرگسالان رفت. در نهایت پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم ملی خداحافظی کرد.

ازدواج پیکه و شکیرا

جرارد پیکه در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ وقتی ۲۳ ساله بود با شکیرا خواننده ۳۳ ساله کلمبیایی آشنا شد، شکیرا که تا سال ۲۰۱۰ با آنتونیو پسر رییس جمهور آرژانتین ۱۱ سال زندگی میکرد در سال ۲۰۱۱ جدایی خود را از همسرش اعلام کرد. شکیرا در ۲۹ مارس ۲۰۱۱ رابطه اش با پیکه را تایید کرد، تولد هر دو این زوج ۲ فوریه می باشد.

شکیرا که ۱۰ سال از پیکه بزرگتر بود و فرزند اول این زوج به نام میلان در سال ۲۰۱۳ و فرزند دوم به نام ساشا در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد. آنها  بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند.

دلیل این جدایی خیانت پیکه بود. زنی که پیکه با او به نامزد و مادر فرزندانش شکیرا خیانت کرده، یک دختر دانشجوی بلوند ۲۰ ساله بود که به عنوان مجری مراسم ورزشی فعالیت می‌کرد.

کلارا دوست دختر جدید جرارد پیکه

کلارا چیا مارتی ۲۳ ساله که اهل کشور اسپانیا است، دوست دختر جدید جرارد پیکه است. گفته شده، پیکه و کلارا خیلی قبل‌تر از جدایی شکیرا و پیکه رابطه عاشقانه‌شان را با هم آغاز کرده بودند!

همچنین دوستان مشترک شکیرا و پیکه اعلام کرده‌اند، کلارا چیا مارتی با شکیرا و فرزندانش از نزدیک ملاقات داشته و با آن‌ها آشنا شده بود.

پیکه یک کمپانی اسپانیایی به نام کازمس دارد که کلارا چیا مارتی در قسمت روابط عمومی آن کار می‌کند و به همین دلیل در مراسم‌ها و مهمانی‌های خانوادگی شکیرا و فرزندانش را از نزدیک دیده است و بدین شکل با هم آشنا شده‌اند.

آنها با هم در حال پیاده‌روی در خیابان دیده شده بودند وچون یک چیز عادی بوده، مردم بیخیال این موضوع شده‌اند! اما این دو به صورت خیلی صمیمی در کنسرت دنی مارتین (در میان ۳۰۰۰ نفر جمعیت) شرکت کردند و با این کار، رابطه‌شان را عمومی کردند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.