• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

سام اصغری از همسرش برای اشتراک عکس های سلفی برهنه حمایت کرد

  • کد خبر : 44688
  • 17 دسامبر 2022 - 11:33
سام اصغری از همسرش برای اشتراک عکس های سلفی برهنه حمایت کرد

سام اصغری از همسرش برای اشتراک عکس های سلفی برهنه حمایت کرد اما اعتراف کرد که او واقعاً از اشتراک گذاری عکس ها خوشش نمی آید.

سام اصغری از همسرش برای اشتراک عکس های سلفی برهنه حمایت کرد

سام اصغری اعتراف کرد که ترجیح می‌دهد بریتنی اسپیرز عکس‌های برهنه پست نکند اما گفت: «من کی هستم که کسی را کنترل کنم؟»

اظهارات او در پاسخ به مجموعه‌ای از عکس‌هایی بود که بریتنی ۴۱ ساله در اینستاگرام در روز پنجشنبه ۱۵ دسامبر منتشر کرداو چندین عکس برهنه که با موهایش یا ایموجی‌هایی سینه‌هایش را پوشانده بودند به اشتراک گذاشت.

این عکس‌ها بحث‌های زیادی را در بخش نظرات برانگیخت و برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد کردند که اسپیرز خودش این تصاویر را پست نکرده است. دیگران از ستاره پاپ دفاع کردند و یکی از طرفداران نوشت: “لطفاً آسیبی که او متحمل شده است را به خاطر بسپارید. اگر این به او کمک می کند کنار بیاید، بگذارید کنار بیاید. او مجبور بود همه برای او تصمیم بگیرند، این روش او برای گفتن آنهاست و می تواند انجام دهد و آنچه را که او می خواهد منتشر کند.”

پست اینستاگرامی بریتنی اسپیرز پس از عروسی

اسپیرز و اصغری در خردادماه پس از پنج سال زندگی مشترک با یکدیگر ازدواج کردند. این دو در سال ۲۰۱۶ در موزیک ویدیوی بریتنی با هم آشنا شدند.

مراسم ازدواج این زوج با حضور افراد مشهوری از جمله مدونا، پاریس هیلتون، درو بریمور، سلنا گومز و دوناتلا ورساچه برگزار شد. پنج ماه پس از عروسی، اسپیرز اعتراف کرد که در آن روز بزرگ “حضور” نداشته است.

او در ماه نوامبر در پست اینستاگرامی که بعدا حذف شده بود، نوشت: «وای من امسال ازدواج کردم مطمئن نبودم که واقعاً آن هدیه را داشتم، زیرا ۳ سال است که هوشیاری واقعی ندارم. “در مهمانی صحبت زیاد بود!!! متأسفانه برای من نیست زیرا وقتی نمی توانید نفس بکشید بدن شما نمی تواند آنقدر آرام شود که صحبت کند!!!

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.