• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

پست مسی رکورد بیشترین لایک تخم مرغ را در اینستاگرام شکست

  • کد خبر : 44795
  • 22 دسامبر 2022 - 12:38
پست مسی رکورد بیشترین لایک تخم مرغ را در اینستاگرام شکست

پست مسی رکورد بیشترین لایک تخم مرغ را در اینستاگرام شکست .لیونل مسی روز رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد و رکورد تقریباً چهار ساله‌ای را که با عکس یک تخم مرغ ثبت شده بود، شکست.

پست مسی رکورد بیشترین لایک تخم مرغ را در اینستاگرام شکست

آرژانتین با پیروزی برابر فرانسه در روز یکشنبه قهرمان جام جهانی قطر شد، و مسی با پست گالری عکس های خود در اینستاگرام بیش از ۶۵ میلیون لایک به دست آورد.

رکورد قبلی متعلق به تصویر یک تخم مرغ در پس زمینه سفید با ۵۵٫۷ میلیون لایک بود که توسط حساب @world_record_egg در ژانویه ۲۰۱۹ در تلاشی عمدی برای تبدیل شدن به پرطرفدارترین پست اینستاگرام در تمام دوران پست شد.

پست مسی پس از قهرمانی

مسی در کنار پستی که شامل ۱۰ عکس از او در حال بالا بردن جام و بلند کردن جام بود، نوشت: “قهرمانان جهان! آنقدر خوابش را دیدم، آنقدر خواستم که هنوز زمین نمی افتم، باورم نمی شود.”

از خانواده‌ام، از همه کسانی که از من حمایت می‌کنند و همچنین از همه کسانی که به ما ایمان داشتند بسیار سپاسگزارم. ما یک بار دیگر ثابت می‌کنیم که آرژانتینی‌ها وقتی با هم و متحد می‌جنگیم، می‌توانیم به هدفمان برسیم.

شایستگی این گروه است که بالاتر از افراد است، قدرت همه جنگیدن برای همان رویایی است که آرزوی همه آرژانتینی ها بود… ما این کار را کردیم!

رکوردهای جهانی گینس یک سری از رکوردهای شکسته شده توسط مسی را پس از فینال به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که او با ۲۶ بازی از لوتار ماتائوس آلمانی برای رکورد بیشترین بازی های جام جهانی پیشی گرفته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.