• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

سرقت خودرو با چوب بستنی در ۳۰ ثانیه

  • کد خبر : 44808
  • 24 دسامبر 2022 - 13:24
سرقت خودرو با چوب بستنی در 30 ثانیه

سرقت خودرو با چوب بستنی در ۳۰ ثانیه ! مدتی بود که پلیس تهران در جریان سرقت‌هایی قرار گرفت که بسیار راحت  و در مدت زمان بسیار کوتاه درب خودروهای ال۹۰ را باز کرده و وسایل با ارزش داخل آنها را می‌زد. با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد، سارق با ماسک و کلاه با جسمی که در دستش بود در عرض چند ثانیه درب مخودرو را باز می کرد.تحقیقات ویژه برای دستگیری سارق شکل گرفت و چند روز قبل مأموران گشت کلانتری۱۱۲ ابوسعید، مچ دزد تحت تعقیب را هنگام دزدی گرفتند و دستگیرش کردند.

سرقت خودرو با چوب بستنی در ۳۰ ثانیه

مأموران کلانتری هنگام گشت‌زنی به مردی که کلاه و ماسک داشت و رفتارهایش مشکوک و عجیب زیرنظر گرفتند و لحظاتی بعد، او به سمت یک خودروی ال۹۰ رفت و با یک چوب بستنی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ماشین را باز کرد. در همان لحظه مأموران رفتند تا او را دستگیر کنند او با دیدن پلیس قصد فرار داشت اما ماموران موفق شدند او را دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌ها به سرقت سریالی از خودروهای ال۹۰ اقرار کرد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت.

توصیه سارق به صاحبان خودرو

مرد سارق شهریار نام دارد و ۳۲ساله است . بیشتر از ۱۲بار به دلیل جرایم مختلف به زندان رفته است و به مواد مخدر و سرقت اعتیاد دارد و تخصصش باز کردن قفل در خودروهای ال۹۰ است و مدعی است در ۳ثانیه می‌تواند در این ماشین‌ها را باز می کند.

او می گوید کلی تلاش کردم تا به این رکورد برسم خیلی تمرین کردم و اوایل در این حد تبحر نداشتم. اما وقتی با سارقان حرفه‌ای باشی و مدام به زندان بیفتی متخصص می‌شوی من با یک چوب بستنی قفل ماشین را در یک چشم برهم زدن باز می‌کنم. دستم خیلی سریع است و پراید و پژو را هم راحت باز می‌کنم اما روی ال‌۹۰ تمرکز کردم. چون این ماشین را دوست دارمو به جز سرقت لوازم داخل آن، گاهی با ماشین‌ها دوری هم می‌زدم و بعد رهایشان می‌کردم.

چه کنیم به دام سارقان نیوفتیم

او می گوید توصیه‌ام این است که قفل ماشین‌هایتان را عوض کنید و به جای آن از قفل‌های معمولی که در خانه‌ها هم استفاده می‌شود استفاده کنید. باز کردن چنین قفل‌هایی خیلی سخت است.

جرایم دیگر مرد سارق

شهریار می گوید کلکسیونی از جرایم در پرونده‌ام وجود دارد؛ از سرقت خانه‌ها گرفته تا ماشین و کیف قاپی و جرایم دیگراز ۱۴سالگی سرقت را شروع کردم . از تالارها سرقت می‌کردم. با همدستانم وارد تالارها می‌شدیم و از برنج، گوشت و قند گرفته تا ارگ و بشقاب و لوازم دیگر را سرقت می‌کردیم. و به مالخر می‌فروختیم. مالخر گروه همه‌چیز را می‌خرید حتی خوراکی.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.