• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

متجاوز به کودکان ملقب به “شیطان” با استفاده از فناوری جدید از پشت نقاب شناسایی شد

  • کد خبر : 44961
  • 05 ژانویه 2023 - 15:01
متجاوز به کودکان ملقب به "شیطان" با استفاده از فناوری جدید از پشت نقاب شناسایی شد

متجاوز به کودکان ملقب به “شیطان” با استفاده از فناوری جدید از پشت نقاب شناسایی شد . این متجاوز پرکار پس از برداشتن نقاب با استفاده از فناوری جدید توسعه یافته در بریتانیا از تصاویری که از خودش در حال آزار قربانیانش گرفته بود شناسایی و به حبس ابد محکوم شد.

متجاوز به کودکان ملقب به “شیطان” با استفاده از فناوری جدید از پشت نقاب شناسایی شد

مارتین آرمسترانگ، اهل پمبروکشایر، چندین سال مشغول ارتکاب اعمال “فاسد” علیه سه کودک، از جمله یک کودک یک ساله، بود و این تصاویر را در وب تاریک منتشر می کرد.

این مرد ۵۰ ساله در ژوئیه گذشته پس از ساختن ابزاری که قبلاً استفاده نشده بود توسط مأموران دستگیر شد.

او در مجموع به ۴۱ مورد تجاوز جنسی به یک کودک زیر ۱۳ سال و تجاوز جنسی مربوط به دو قربانی، و ساخت، توزیع و داشتن تصاویر ناشایست از کودکان در رابطه با آنها اعتراف کرد.

آرمسترانگ مجموعه‌ای از ۲۰۰ تصویر فوق‌العاده گرافیکی و ویدیویی را با نام «پدر جونز» در اینترنت منتشر کرده بود که نشان می‌دهد او مکرراً به کوچک‌ترین قربانی خود تجاوز می‌کند.

این مطلب برایتان مفید است. این مدل گوشی ها دیگر واتساپ ندارند!

او از سال ۲۰۱۳ برای آژانس های جرم و جنایت در سراسر جهان شناخته شده است، زیرا این فایل در ۱۸ کشور، به جز بریتانیا، در آمریکای جنوبی، استرالیا و اروپا به اشتراک گذاشته شده و دانلود شده است.

این پوشه هنوز در اوایل سال ۲۰۲۲ در بریتانیا در شش وب سایت به اشتراک گذاشته می شد و توسط نیروهای پلیس در ۵۸۳ مورد ارسالی پزشکی قانونی پیدا شده بود.

او از فتوشاپ برای ایجاد اعوجاج زیگزاگ در تصویر خود استفاده کرده است، اما هیچ تلاشی برای پنهان کردن هویت قربانیان خود نکرده است. به دلیل تار بودن صورت او، علیرغم تلاش پلیس از استرالیا، ایتالیا و فرانسه، بازرسان برای تقریبا یک دهه قادر به شناسایی این پدوفیل نبودند.

در نتیجه در ژوئیه ۲۰۲۲ و افسران آژانس ملی جنایت با استفاده از ابزار جدید خود توانستند تصویر متهم در آن سریال را از پیکسل خارج کنند. این نرم افزار توسط افسران NCA در انگلستان توسعه یافته و اولین نرم افزار در نوع خود است که در جهان توسعه یافته است. انتظار می رود این برنامه به شناسایی عاملان بعدی کمک کند.

از روی تصویر تحریف نشده، افسران توانستند نمایه فیس بوک آرمسترانگ را شناسایی کنند که منجر به دستگیری او شد.

مأموران تعدادی از دستگاه‌های او را توقیف کردند و یک انبار نگران‌کننده از تصاویر شامل ۷۸۹ رده A، ۹۸۹ دسته B و ۲۲۲۷ دسته C را کشف کردند. او تعقیب قرار گرفت و از او پرسیده شد که آیا او در این جرایم مقصر است و او به برخی از آنها پاسخ مثبت داد.

پخش عکس‌ها و فیلمهای سریال پدر جونز

آرمسترانگ به پخش عکس‌ها و فیلمهای سریال پدر جونز اعتراف کرد و گفت که از یکی از قربانیان خود در ساحل نیز عکس گرفته است و به افسران گفته است: “من همیشه یک دوربین با خودم دارم.”

آدام شارپ وکیل او گفت: «آقای آرمسترانگ نمی‌خواهد من تلاش کنم تا زشتی اعمال او یا تأثیری که آنها بر قربانیانش داشتند را کاهش دهم.»او مسئولیت کامل اقدامات خود را بر عهده گرفته است، اما از قاضی خواست تا نحوه همکاری او با افسران و هدایت آنها برای شناسایی سایر قربانیان را در نظر بگیرد.

یکی از قربانیان او در بیانیه‌ای که برای قربانیان در دادگاه خوانده شد، گفت: «دومین بار که تصاویرم را دیدم، احساس کردم نمی‌توانم نفس بکشم.”من احساس می کنم به من خیانت شده، دستکاری شده و فریب خورده ام.”

آنها خطاب به آرمسترانگ گفتند: “تو از من سوء استفاده کردی، مرا دستکاری کردی و برای همیشه بخشی از کودکی من را تاریک کردی.وقتی به این فکر می کنم که چه کسی می تواند چنین جنایات وحشتناکی را مرتکب شود، احساس می کنم فقط یک هیولا می تواند مسئول باشد. هرگز فکر نمی کردم که در تمام این مدت، تنها هیولا تو بودی.»

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44961

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.