• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
11

پرنس هری مدعی است که توسط ویلیام مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است

  • کد خبر : 44975
  • 07 ژانویه 2023 - 11:56

پرنس هری مدعی است که توسط ویلیام مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است .شاهزاده هری مدعی شده است که در جریان درگیری بر سر ازدواجش با مگان مارکل، توسط برادرش ویلیام مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است.

پرنس هری مدعی است که توسط ویلیام مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است

پرنس هری مدعی است که توسط ویلیام مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است

این یکی از چندین افشاگری در کتاب جدید او Spare است که در آن ادعا شده است که شاهزاده ولز برادرش را گرفته و قبل از اینکه او را به زمین بزند گردنبند او را پاره کرده است.

هری همچنین گفت : ویلیام مگان را بازیگر آمریکایی “سخت”، “بی ادب” و “ساینده” خوانده است.

او در کتابش نوشته است : “همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. خیلی سریع. او یقه ام را گرفت و گردنبندم را پاره کرد و من را روی زمین کوبید. روی کاسه سگ فرود آمدم که زیر پشتم ترک خورد و تکه های آن در من فرو رفت.” «لحظه‌ای دراز کشیدم، مات و مبهوت، سپس بلند شدم و به او گفتم که بیرون بیاید.

ظاهراً این حادثه در سال ۲۰۱۹ در کلبه ناتینگهام رخ داد، زمانی که هری در آنجا زندگی می کرد و زمانی شروع شد که ویلیام وارد شد و از مگان شکایت کرد.

ادعای لباس نازی ها

همچنین در کتاب پرنس هری ادعا شده است که ویلیام و کیت به او کمک کردند تا لباس بدنام نازی خود که در سال ۲۰۰۵ در یک مهمانی پوشیده بود را انتخاب کند. او از آن زمان آن را به عنوان “یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من” توصیف کرد.

اتهامات بسیار جدی

ریانون میلز، خبرنگار سلطنتی در این باره گفت که اینها “اتهامات بسیار جدی” هستند.

او گفت: ” می دانیم که از سال ۲۰۱۹ که رابطه بین دو برادر در حال از هم پاشیدن است، بنابراین غیرمنتظره نیست که بشنویم که آنها در آن زمان با هم کنار نمی آیند. اما ارائه این جزئیات شخصی بسیار تکان دهنده است.

«در گذشته انتقاداتی از هری وجود داشت مبنی بر اینکه او اتهامات نفرین آمیزی را در مورد نژادپرستی در کاخ مطرح کرده است یا ادعاهایی مبنی بر اینکه آنها سلامت روانی مگان را به اندازه کافی جدی نگرفته اند .

کتاب پرنس هری

این کتاب – که با عنوان “وارث و یدک” نامگذاری شده است – همچنین به دوران کودکی هری، مدرسه او، حرفه او به عنوان یک خانواده سلطنتی و روابط مشترک او با والدین و برادرش می پردازد.

او خاطراتی از مادرش پرنسس دایانا که در سال ۱۹۹۷ در یک تصادف رانندگی کشته شد و ملکه که سال گذشته درگذشت را بازگو می کند.

کتاب او  قرار است در ۱۰ ژانویه پس از مستند اخیر نتفلیکس شاهزاده به زندگی او با مگان و تصمیم آنها برای ترک خانواده سلطنتی منتشر شود.

در این سریال، مشخص شد که مگان دچار سقط جنین شده است، که هری گفت به دلیل استرس وارد شده به او در نتیجه شکایت آنها علیه شرکت مادر دیلی میل، و افکار خودکشی داشته است.

او همچنین ادعا کرد که ویلیام پس از مشاهده عواقب چنین اقداماتی در دفتر پدرشان، قول خود مبنی بر افشای داستان‌ها یا گزارش‌های کوتاه علیه یکدیگر، زیر پا گذاشت.

فاش شده است که هری در این خاطرات ویلیام را “دشمن اصلی” خود می نامد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.