• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

اجازه عرق‌فروشی و قماربازی ندادیم به زنان هم اجازه نمی‌دهیم هرطور دلشان می‌خواهد بیرون بیایند

  • کد خبر : 45001
  • 10 ژانویه 2023 - 10:46
اجازه عرق‌فروشی و قماربازی ندادیم به زنان هم اجازه نمی‌دهیم هرطور دلشان می‌خواهد بیرون بیایند

در کشوری که به عرق‌فروش، اجازه عرق فروشی و به قمار باز اجازه قماربازی داده نمی‌شود، به زنانی که بی‌حجابی می‌خواهند هم اجازه داده نخواهد شد، هر طور که دلشان می‌خواهد، بیرون بیاید.

کلفت‌های دربار بی‌حجاب بودند

حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر، امام جمعه اصفهان گفته من کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای درباره حجاب نوشته‌ام و با حجابی را ارزشی اسلامی و انسانی برای زنان می‌دانم. اگر به تاریخ نگاه کنیم، می‌بینیم کلفت‌های دربار بی‌حجاب بودند تا خودی نشان بدهند و به خانواده‌های اشراف خدمت کنند. اما شاًن زنان ایران اولی از این حرف‌ها است و به همین دلیل، حتماً باید حجاب داشته باشند تا ارزش‌شان کم نشود.

زنان باید از چشم نامحرمان دور باشد تا هیچ کس نتواند به آن‌ها نگاه هوسی بیاندازد

زنان باید همیشه و در هر شرایطی باید از چشم نامحرمان دور باشد تا هیچ کس نتواند به آن‌ها نگاه هوسی بیاندازد. ما الان در کشور بسیاری از زنان داریم که، چون باحجابند در امنیت کامل مسئول هستند، درس می‌دهند و به کارهای دیگر مشغول هستند. اما اگر حجاب نداشتند، این آزادی را نداشتند هر کاری که دلشان می‌خواهد، انجام بدهند.

به زنان هم اجازه نمی‌دهیم هرطور دلشان می‌خواهد بیرون بیایند

در کشورهای بیگانه از زن استفاده ابزاری می‌شود و به همین دلیل زنان آنجا اصلاً امنیت ندارند و اذیت می‌شوند. اساسا فرق اسلام با ادیان دیگر همین است که برای زن ارزش زیادی قائل می‌شود و به همین دلیل قانون حجاب را برای آن‌ها در نظر گرفته است تا از چشم‌های خطاکار در امان باشند. در کشوری که به عرق‌فروش، اجازه عرق فروشی و به قمار باز اجازه قماربازی داده نمی‌شود، به زنانی که بی‌حجابی می‌خواهند هم اجازه داده نخواهد شد، هر طور که دلشان می‌خواهد، بیرون بیاید.

رضاخان به دستور انگلیسی‌ها کشف حجاب کرد بی حجابی‌های این روزها، از آن موقع مانده است

خانم‌های محترمه این را بدانند، اگر اسلام حجاب را واجب کرده است، برای خانواده و شخصیت خودشان است تا از چشم اراذل و اوباش در امان باشند و با نگاه‌های این و آن اذیت نشوند. البته ملت ایران همیشه مسلمان بودند و همه حجاب را قبول داشتند. اما رضاخان به دستور انگلیسی‌ها کشف حجاب کرد و بی حجابی‌های این روزها، از آن موقع مانده است.

دخترخانم‌هایی که این روزها بدون روسری بیرون می‌آیند هم با راه صیحح ارشاد شوند

اگر بعضی از زنان این روزها روسری‌شان را بر می‌دارند، به خاطر تنش‌هایی که به وجود آمد، است. وگرنه مردم ما، زنان ما با شخصیت هستند و هوس‌باز و بی‌دین نیستند. ان‌شاءالله این تعداد دخترخانم‌هایی که این روزها بدون روسری بیرون می‌آیند هم با راه صیحح ارشاد شوند.

این وظیفه من نیست که به آن‌ها تذکر بدهم باید توسط پدر و مادران داده شود

خیلی از خانم‌های بی‌حجاب در خیابان از جلوی من رد می‌شوند. این وظیفه من نیست که به آن‌ها تذکر بدهم. اگر می‌خواهیم تذکرات اثر داشته باشد، باید توسط پدر و مادران داده شود. یعنی اگر هر کسی به خودش اجازه امر و نهی داد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

برگرفته از رویداد۲۴

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.