• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

همه چیز درباره سریال ونزدی (چهارشنبه) / زمان شروع فصل دوم سریال ونزدی

  • کد خبر : 45019
  • 11 ژانویه 2023 - 12:27

نتفلیکس یک سریال جدید و پرمخاطب با بازیگران برجسته و چشمگیر دارد. سریال ونزدی (چهارشنبه) به تهیه کنندگی تیم برتون و بر اساس خانواده آدامز، به پربیننده ترین سریال انگلیسی زبان تبدیل شده است و آخرین فصل سریال Stranger Things را از رده خارج کرد.

همه چیز درباره سریال ونزدی (چهارشنبه) / زمان شروع فصل دوم سریال ونزدی

همه چیز درباره سریال ونزدی

سریال ونزدی( Wednesday)چهارشنبه جدیدترین اقتباس لایو اکشن خانواده آدامز است که در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ وارد نتفلیکس شد. تیم برتون به عنوان کارگردان می خواست مطمئن شود که این سریال جدید با بازسازی یا راه اندازی مجدد اشتباه گرفته نمی شود

اعضای اصلی خانواده آدامز

اعضای اصلی خانواده آدامز بر اساس شخصیت های اصلی چارلز آدامز، همه شناخته شده و محبوب هستند. با این حال، این نسخه از ونزدی بسیار قدیمی تر از آخرین باری است که او را به عنوان کریستینا ریچی دیدیم. اکنون که چهارشنبه برای رفتن به دبیرستان به اندازه کافی بزرگ شده است، قطعاً چهره های جدیدی در زندگی او وجود خواهد داشت، چه دوست و چه دشمن.

جنا اورتگا بازیگر نقش ونزدی

بازیگر جوان جنا اورتگا نقش شخصیت اصلی را بازی می کند. او اخیراً در آخرین فیلم جیغ و همچنین در فیلم ترسناک X از A24 بازی کرده است. او کفش‌های مشکی براق چهارشنبه آدامز را می‌پوشد و در دبیرستان جدیدش، به ماجراجویی می‌پردازد. حالا او فقط یک چیز در ذهن دارد (قتل)، ونزدی باید در مواجهه با توانایی های روانی نهفته با یک هیولای قاتل و بدتر از همه، با افراد دست و پنجه نرم کند.

داستان سریال چهارشنبه

ونزدی که اکنون نوجوان است، دختر بزرگ خانواده ، عاشق همه چیز تاریک، دلخراش است. او یک نوجوان سرکش است که از افرادی محافظت می کند که هرگز نمی پذیرد که دوستشان دارند. در واقع، یک عمل انتقامی از طرف برادر کوچکش، او را به آکادمی Nevermore می‌آورد، جایی که او درگیر یک راز از گذشته می‌شود.

فصل دوم سریال ونزدی

نتفلیکس هنوز تایید نکرده است که چه زمانی فصل دوم چهارشنبه برای پخش در این سرویس در دسترس خواهد بود، اما ما می‌توانیم بر اساس چرخه تولید قسمت‌های اولیه حدس درستی بزنیم.

فیلمبرداری پروژه تیم برتون شش ماه به طول انجامید، از سپتامبر ۲۰۲۱ شروع شد و در مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید، بنابراین منطقی است که ادامه آن به یک بازه زمانی مشابه ادامه دهد.

با توجه به اینکه احتمالاً فیلمبرداری اواخر امسال انجام می‌شود و بخش قابل توجهی از پس‌تولید برای بهبود جلوه‌های بصری سریال مورد نیاز است، پیش‌بینی می‌کنیم که فصل دوم چهارشنبه در اوایل سال ۲۰۲۴ از راه برسد.

بازیگران سریال چهارشنبه

کاترین زتا جونز در نقش مورتیشا آدامز : مورتیشیا آدامز زرق و برق دار خانواده آدامز و ملکه زنبور سابق آکادمی Nevermore است که در آنجا با همسرش گومز آشنا شد. او یک مادر خوش نیت برای ونزدی های سرکش است، اگرچه رازهای خودش را دارد.

زتا جونز، برنده اسکار، در دهه ۹۰ با بازی در تلویزیون و فیلم هایی از جمله نقاب زورو در سال ۱۹۹۸ و وفاداری و ترافیک بالا در سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرد. او بیشتر به خاطر نواختن در نقش ولما کلی در موزیکال شیکاگو شناخته می‌شود، و همچنین اخیراً در مینی‌سریال رایان مورفی Feud و سریال Fox Prodigal Son بازی کرده است.

لوئیس گوزمان در نقش گومز آدامز : گومز شوهر دوست داشتنی مورتیشیا و پدر دلسوز چهارشنبه است که عشق خود را به دخترش نشان می دهد به هر طریقی که او را کمتر ناراحت کند. او هنوز به همان اندازه که در دوران نوجوانی بودند عاشق همسرش است.

ایزاک اردونز در نقش پاگزلی آدامز : پاگزلی برادر کوچک و شیرین چهارشنبه، بزرگترین نقش اوردونز تا به امروز است. او قبلاً در فیلم ۲۰۱۸ دیزنی A Wrinkle in Time و همچنین چندین فیلم کوتاه و فیلم مستقل ۷th and Union ظاهر شد.

ویکتور دوروبانتو در نقش یک چیز : شخصیت دیگری از خانواده کلاسیک آدامز، Thing، دست راست واقعی چهارشنبه است که به او در تحقیقاتش کمک می کند و به عنوان معتمد او عمل می کند. او و چهارشنبه چندین صحنه شیرین را به اشتراک می گذارند، به همین دلیل است که برتون اصرار داشت که سریال به جای ساختن دست از طریق CGI، یک بازیگر سر صحنه  استخدام کند.

فرد آرمیسن در نقش عمو فستر :دوروبانتو ۲۵ ساله یک شعبده باز رومانیایی است که به عنوان یک بازیگر دستی، خیال پرداز و سرگرم کننده رویدادها کار می کند. چهارشنبه اولین نقش مهم اوست.او استاد هنرهای تاریک و دزد است و از جمله استعدادهای او توانایی تولید برق است.

گوندولین کریستی در نقش لاریسا ویمز : مدیر ویمز Nevermore را با مشت آهنین دلسوزانه اجرا می کند و صلح را بین مدرسه رانده شده و شهر حفظ می کند. او همچنین یک دانش‌آموز سابق است که همیشه برای هم اتاقی‌اش کمانچه می‌نواخت که اتفاقاً مورتیشیا آدامز بود. حالا او باید با چهارشنبه سر و کار داشته باشد، اگرچه هر کاری که لازم باشد برای حفظ موقعیت خود انجام خواهد داد.

اما مایرز در نقش انید سینکلر : هم اتاقی جدید چهارشنبه، انید، نقطه مقابل اوست پرتوی حبابی، رنگارنگ و گرم. او همچنین یک طردشدگان است، گرگینه ای که دیر شکوفا شده است اما هنوز چند چنگال بد دارد. اگرچه تلاش‌های او برای کمک به چهارشنبه برای یافتن روحیه در مدرسه همیشه نتیجه نمی‌دهد، این دو دوست صمیمی هستند.

پرسی هاینس وایت در نقش خاویر تورپ : هنگامی که چهارشنبه به Nevermore می رسد، با خاویر، پسری محبوب و مرموز آشنا می شود که با او ارتباط دوران کودکی دارد. این جفت به دسیسه های یکدیگر تبدیل می شوند، اگرچه چهارشنبه از برنامه واقعی او مطمئن نیست. او یک نقاش روانی با استعداد است.

هانتر دوهان در نقش تایلر گالپین : تایلر باریستا یکی از “نرمی ها” است که در جریکو، شهر کوچک نزدیک Nevermore زندگی می کند. اگرچه بسیاری از بچه‌های شهر، طردشدگان مدرسه شبانه‌روزی را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، اما تایلر  از چهارشنبه خوشش می‌آید. او به همان اندازه مجذوب پسر همسایه با گذشته ای آشفته است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45019

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.