• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7

در دادگاه کتایون ریاحی چه گذشت؟چرا حال کتایون ریاحی بد شد؟

  • کد خبر : 45027
  • 12 ژانویه 2023 - 11:31
در دادگاه کتایون ریاحی چه گذشت؟چرا حال کتایون ریاحی بد شد؟

گویا در در دادگاه کتایون ریاحی بنا به اظهار وی، جلسه رسیدگی با حضور دوربین فیلمبرداری بوده که پس از قرائت اتهامات، ایشان دچار افت شدید فشار خون شده و توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شده‌اند، و جلسه رسیدگی با حضور وکلای او ادامه یافته است.

دستگیری کتایون ریاحی در آبیک

علی شعبانی در درباره دستگیری کتایون ریاحی در یکی از روستاهای شهرستان آبیک از توابع استان قزوین، اظهار کرد: در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر و انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره های سیاسی و سلبریتی ها، تعدادی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادگاه احضار شدند.

بر این اساس خانم کتایون ریاحی نیز که در دو ماه گذشته به انتشار مطالب تحریک آمیز و خلاف واقع پرداخته بود، علیرغم دریافت احضاریه از حضور در دادگاه خودداری کرده و متواری شده بود.

در دادگاه کتایون ریاحی چه گذشت؟

جلسه رسیدگی با حضور دوربین فیلمبرداری بوده که پس از قرائت اتهامات، ایشان دچار افت شدید فشار خون شده و توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شده‌اند، و جلسه رسیدگی با حضور وکلای او ادامه یافته است.

کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما با انتشار متنی نوشت: مطلع شدیم که ۲۱ دی جلسه رسیدگی به اتهامات انتسابی به کتایون ریاحی بوده است.

خانه سینما مدت‌ها پیش از مقامات قضایی درخواست حضور یک نماینده در جلسات محاکمه اعضا خود را داشته که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما اطمینان یافته که حال عمومی ایشان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است.

کمیته مذکور به صورت روزانه فهرست هنرمندان نیازمند حمایت حقوقی و قضایی را بروزرسانی کرده و در جلسات با مقامات قضایی در خصوص تک تک این افراد گفتگو و رفع اتهام و برائت ایشان را مطالبه می‌کند.

شغل کتایون ریاحی

کتایون ریاحی هنرپیشه باسابقه سینما و تلویزیون است. او یک پسر به نام پوریا دارد. و در سریال پدر سالار نقشی به یادماندنی از خود به جای گذاشت. ریاحی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بازی می کرد که محبوبیت او در این سریال دو چندان شد.  کتایون وی در حال حاضر مدیرعامل موسسه کیش مهر کتایون است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.