• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

رونالدو قصد دارد با بیرون رفتن با جورجینا در عربستان به شایعات پایان دهد+ عکس

  • کد خبر : 45088
  • 17 ژانویه 2023 - 11:11
کریستیانو رونالدو قصد دارد با بیرون رفتن با جورجینا در عربستان به شایعات پایان دهد

کریستیانو رونالدو قصد دارد با بیرون رفتن با جورجینا در عربستان به شایعات پایان دهد .به نظر می رسد که شایعات در رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از به اشتراک گذاشتن عکس هایی در رسانه های اجتماعی از گردش خانوادگی خود در حالی که آنها از مناظر ریاض دیدن می کنند، رو به پایان است.

آنها به همراه فرزندانشان از سرزمین عجایب ریاض دیدن کردند و عکسهای خود را منتشر کردند .سرزمین عجایب زمستانی ریاض یک کارناوال است که هر ساله به عنوان بخشی از جشنواره سرگرمی فصل ریاض برگزار می شود. این رویداد هر ساله توسط اداره سرگرمی عمومی عربستان سعودی برگزار می شود.

کریستیانو رونالدو با قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار با النصر امضا کرد، اما به دلیل محرومیت دو جلسه ای از لیگ برتر، تاکنون نتوانسته اولین بازی خود را در لیگ عربستان انجام دهد.این بدان معناست که اولین حضور او در عربستان سعودی روز پنجشنبه در بازی دوستانه مقابل پاری سن ژرمن خواهد بود.

رونالدو قصد دارد با بیرون رفتن با جورجینا در عربستان به شایعات پایان دهد

ظاهر رسمی جورجینا در مراسم رونمایی رونالدو با النصر به عنوان نشانه ای از بحران تلقی شد که جورجینا با پست های خود در شبکه های اجتماعی سعی کرد آن را کم اهمیت جلوه دهد.

با این حال، تا روز دوشنبه که آنها عکسهای خود را در پارکی در ریاض که با هم بودند به نمایش گذاشتند، تردیدها ادامه داشت.

او  به ویژه تصاویری از سفر خود به سرزمین عجایب زمستانی ریاض به همراه خانواده را در روز دوشنبه ۱۷ ژانویه در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد و با اشتراک گذاری این تصاویر نوشت:

” وقت با کیفیت در کنار عشق های من ❤️

پست جورجینا رودریگز در اینستاگرام

در همین حال، جورجینا رودریگز نیز تصاویری از سفر این زوج به پارک موضوعی به اشتراک گذاشته است. او در مجموع ۱۰ تصویر در اینستاگرام خود آپلود کرد و تاکنون بیش از چهار میلیون لایک در این پست به دست آورده است. او در کنار این تصاویر نوشت:

“ریاض، تو چقدر زیبایی.”

بازی رونالدو در النصر عربستان

از جمله برنامه های اصلی برنامه ریزی شده به عنوان بخشی از آخرین دوره فصل ریاض، بازی دوستانه بین پاری سن ژرمن و ترکیب ترکیبی النصر-الهلال یازدهم است. کریستیانو رونالدو در این دیدار که قرار است روز پنجشنبه ۱۹ ژانویه در ورزشگاه ملک فهد برگزار شود، کاپیتان تیم ریاض خواهد بود.

رونالدو و جورجینا اجازه زندگی مشترک در عربستان سعودی را دارند

کریستیانو رونالدو پس از تکمیل انتقالش به النصر به همراه شریک زندگی خود جورجینا رودریگز و فرزندانشان به عربستان سعودی نقل مکان کردند. با این حال، این نگرانی وجود داشت که آیا این زوج اجازه خواهند داشت با هم در کشور اسلامی زندگی کنند.

طبق قوانین عربستان سعودی، زوج های مجرد مجاز به زندگی مشترک نیستند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.