• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

کوچکترین پرینتر جهان

  • کد خبر : 45197
  • 24 ژانویه 2023 - 10:06
کوچکترین پرینتر جهان

پرینتر Selpic P1 به عنوان کوچکترین چاپگر معرفی شده البته این پرینتر نمونه های مشابه دیگری مانندکوچکترین چاپگر رنگی پرتابل دنیا موسوم به “پرین‌کیوب”(PrinCube) نیز دارد. این چاپگر که شبیه یک قلم است را با لمس سطوح مختلف می توانید هر آنچه را قلم از روی سطوح اسکن می کند، چاپ نمایید. این محصول جدید و جالب که ساخت یک شرکت در کالیفرنیاست به عنوان کوچکترین چاپگر جهان شناخته می شود. در ادامه این خبر از نمایندگی اچ پی را مطالعه نمایید.

ویژگی های کوچیکترین پرینتر جهان

چاپگر Selpic P1 که از سیستم جوهر افشان پشتیبانی می کند می تواند نیاز شما به چاپ اسناد و مدارک یا نوشته ها و عکس های روی سطوح مختلف را به آسانی با ابزار کوچکی که در دسترس می گیرید برطرف کند. پرینتر سلپیک پی ۱ می تواند تصاویر، متن، بارکد و QR کد های روی هر سطحی مثل چرم، کاغذ، چوب، پارچه و غیره را اسکن و پرینت بگیرد.

کوچیک ترین چاپگر دستی

مشخصات فنی چاپگر Selpic P1

در مورد کوچکترین پرینتر جهان باید بگوییم : فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه! به گفته کارشناسان تعمیر پرینتر اچ پی این چاپگر چه به صورت عمودی و چه به صورت افقی اجازه چاپ به شما می دهد. همچنین در حین چاپ می تواند از راست به چپ یا چپ به راست تغییر جهت دهد. این دستگاه که جزء ماشین های اداری محسوب می شود، همچنین توانایی خواندن و چاپ چند خط یا یک خط را دارد. پرینتر سلپیک پی ۱ از رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ دی پی آی پشتیبانی می کند و دارای نازل های ۳۰۰ با فاصله ۰٫۰۰۲ اینچی می باشد. طبق گفته شرکت سازنده این دستگاه هر نازل می تواند ۱۸ میلیون پاشش را در ثانیه داشته باشد که باعث دقت بالای جزئیات می شود.

کوچکترین پرینتر دنیا جذاب و جادویی

از بارز ترین و جذاب ترین ویژگی های کوچکترین پرینتر جهان این است که نیاز به گجت هوشمند مثل موبایل یا کامپیوتر برای اسکن کردن نخواهید داشت. نکته جالب توجه دیگر در مورد پرینتر Selpic P1 این است که قادر به تبدیل گفتار به نوشتار نیز می باشد و شما با خواندن یک متن می توانید آن را به متن تبدیل کرده و با کلیک بر روی یک دکمه آن را چاپ کنید. ضمنا یک اپلیکیشن برای موبایل وجود دارد که همزمان با خرید آن به همراه پرینتر می توانید برای چاپ و لایه بندی نوشته نیز از آن استفاده کنید و همچنین محتوای مورد نظر خود را تهیه کنید. در حال حاضر قیمت پیش بینی شده برای این پرینتر دستی کوچک حدود ۹۹ دلار است که به همراه کارتریج آن با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد. تعویض کارتریج این دستگاه بسیار آسان و زود انجام می شود. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه خواهد شد. برای بهره مند از خدمات کوچکترین پرینتر جهان با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45197

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.