• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

یک کارآفرین ۴۵ ساله میلیون‌ها دلار خرج می‌کند تا دوباره ۱۸ ساله به نظر برسد

  • کد خبر : 45272
  • 28 ژانویه 2023 - 12:11
یک کارآفرین 45 ساله میلیون‌ها دلار خرج می‌کند تا دوباره 18 ساله به نظر برسد

یک مدیر عامل بیوتکنولوژی ۴۵ ساله قصد دارد سن بیولوژیکی خود را از طریق یک برنامه پزشکی دقیق کاهش دهد او برای این کار تا ۲ میلیون دلار در سال هزینه می کند.

یک کارآفرین ۴۵ ساله میلیون‌ها دلار خرج می‌کند تا دوباره ۱۸ ساله به نظر برسد

برایان جانسون کارآفرین ۴۵ ساله مدعی است روند پیری او ۲۴ درصد کاهش یافته است تیمی متشکل از ۳۰ پزشک و متخصص بهداشت به او در رسیدن به هدفش کمک می کنند

او یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار عالی است که هر ساله میلیون‌ها دلار برای جوان‌تر شدن خرج می‌کند. در حالی که چیزی به نام اکسیر جوانی ابدی وجود ندارد، برایان جانسون، ۴۵ ساله، رژیم نسبتاً گسترده ای دارد و متخصصان بهداشت و پزشکان در تلاش هستند تا او را جوان تر از سن واقعی خود نشان دهند. واین تنها در سال جاری برای او ۲ میلیون دلار هزینه دارد.

جانسون، با فروش شرکت پردازش پرداخت Braintree Payments خود به Paypal eBay در سال ۲۰۱۳، به طور دقیق ۸۰۰ میلیون دلار پول نقد به دست آورد.

تمام آن پول و جریان نقدی دریافتی از دیگر سرمایه‌گذاری‌های تجاری به جانسون به او این امکان را داد تا برنامه‌ای را حفظ کند که به او کمک کرد اکنون قلب یک مرد ۳۷ ساله، پوست ۲۷ سالگی و سطح تناسب اندام یک نوجوان دست یابد.

هدف نهایی جانسون این است که اعضای بدنش از جمله مغز، کبد، آلت تناسلی، مو و رکتوم مانند عملکرد یک فرد در اواخر نوجوانی، را داشته باشد.

جانسون و دکتری که این برنامه را رهبری می کند، ادبیات علمی در مورد پیری و طول عمر را مطالعه کردند و اکنون در مسیری برای معکوس کردن پیری در تمام اعضای بدن او هستند.

شاید مهمتر از همه چرخه خواب او باشد. جانسون پس از دو ساعت گذاشتن عینک آبی نور هر شب در ساعت مشخصی به رختخواب می رود.

علاوه بر این، او به طور مداوم علائم حیاتی خود را زیر نظر می گیرد و هر ماه تحت اقدامات پزشکی متعددی قرار می گیرد، که برخی از آنها را “بسیار شدید و دردناک” هستند.

متخصصان پزشکی می‌گویند آزمایش‌های جانسون نشان می‌دهد که او توانسته است سن بیولوژیکی کلی خود را حداقل پنج سال کاهش دهد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45272

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.