• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

کشتن همسر به دلیل اینکه پدرزن کمک مالی نکرد!

  • کد خبر : 45282
  • 29 ژانویه 2023 - 14:06
کشتن همسر به دلیل اینکه پدرزن کمک مالی نکرد!

کشتن همسر به دلیل اینکه پدرزن کمک مالی نکرد! مردی به دلیل مسائل مالی با همسرش درگیر شد و او را زیر مشت و لگد به قتل رساند.

کشتن همسر به دلیل اینکه پدرزن کمک مالی نکرد!

به دلیل عدم کمک مالی پدرزن مرد همسرش را زیر مشت و لگد به قتل رساند او مشکلات مالی و رفتار سرد زن را انگیزه اش از قتل عنوان کرد.

پدر مقتول درخواست قصاص کرد، او گفت برای دامادم خانه اجاره کردم و سرمایه دادم تا کار کند، اما این مرد کاری کرد که برای همیشه داغدار شوم.

سال گذشته از یک بیمارستان در تهران به پلیس خبر دادند که زن جوانی با کبودی‌ها و شکستگی‌های بسیار در بیمارستان جانش را از دست داده است. گزارش اولیه پزشکی این زن که میترا نام داشت نشان داد او به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است و علت مرگش خونریزی بوده است.

پس از مرگ مشکوک این زن ماموران به بازجویی از همسر ۲۷ ساله او که قاسم نام داشت پرداختند و مشخص شد با هم اختلافاتی داشتند و قاسم اعتراف کرد میترا را در خانه مورد ضرب و شتم قرار داده است و موجب مرگ او شده است.

این مطلب را از دست ندهید. وعده ازدواجی که ۲۰ میلیارد آب خورد

اعتراف به قتل همسر

قاسم گفت: چند سال است با میترا ازدواج کردم و یک فرزند دوساله دارم. از اول هم شرایط مالی خوبی نداشتم، و مجبور شدم خانه کوچکی اجاره کنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند برای حل مشکلات مالی به ما کمک کنند؛ اما به وعده‌شان عمل نکردند. آن‌ها همیشه سرم منت می‌گذاشتند و من از این بابت ناراحت بودم.

روز حادثه ما بر سر مسائل مالی با هم دعوا کردیم میترا حرف‌هایی زد که خیلی ناراحت شدم. او منت گذاشت و گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک مالی کرده‌اند اما اینطور نبود وآن‌ها فقط وعده و وعید می‌دادند وقتی دعوا بالا گرفت من کنترلم را از دست دادم و کتکش زدم. وقتی به خودم آمدم که متوجه شدم میترا نیمه‌جان روی زمین افتاده بود و نمی‌توانست بلند شود. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم، اما کار از کار گذشته بود.

دامادمان فکر می‌کرد وظیفه‌مان است به او کمک کنیم

پدر میترا گفت: ما از اول می‌دانستیم دامادمان وضع مالی خوبی ندارد و به آن‌ها کمک کردیم تا زندگی‌شان را بسازند. خانه‌ای برایشان اجاره کردیم و هر وقت هم که لازم بود به آن‌ها کمک‌های مالی ‌کردیم. البته من به خاطر دختر و نوه‌ام این کار را انجام می‌دادم، اما دامادمان فکر می‌کرد وظیفه‌مان است و از این موضوع سوءاستفاده می‌کرد.

چند ماه قبل هم وقتی فهمیدم قاسم نمی‌تواند کار پیدا کند تصمیم گرفتم مبلغی به او بدهم تا سرمایه‌گذاری کند و برای خودش کار و کاسبی راه بیندازد؛ اما یکباره مشکل مالی برایم پیش آمد. به دامادم گفتم چند ماه دیگر پول را به او می‌دهم، اما دامادم از این ماجرا ناراحت شد و هر روز با دخترم دعوا می‌کرد تا به ما فشار بیاورد و پول را زودتر بگیرد.

درخواست قصاص

پدر میترا در ادامه گفت: دخترم این موضوع را از ما پنهان کرده و به من و مادرش حرفی نزده بود؛ اما در آخرین دعوای آنها، دامادم دخترم را بی‌رحمانه کشت. من از خون دخترم نمی گذرم و تقاضای قصاص دارم.

با درخواست قصاص ولی دم پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و، چون دختر قربانی دو سال داشت رئیس قوه قضائیه از طرف او درخواست دیه کرد.

قاسم هم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد. او گفت: آن روز من و همسرم با هم بحث کردیم و میترا حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. به همین خاطر خانه را ترک کردم. اما وقتی چند ساعت بعد دوباره به خانه برگشتم متوجه رفتارهای سرد همسرم شدم و فهمیدم با من قهر کرده است. من ظرف غذا را به سمت او پرتاب کردم و با مشت به صورتش زدم.

باور کنید کنترل اعصابم را از دست داده بودم. وقتی میترا فحاشی کرد او را روی زمین هل دادم و روی قفسه سینه‌اش نشستم و با تمام قدرت به سر و صورتش مشت کوبیدم. وقتی به خودم آمدم که میترا بیهوش شده بود. من قصد کشتن زنم را نداشتم و حالا پشیمان هستم.

پدر مقتول گفت: حاضرم سهم دیه نوه‌ام را بپردازم تا قاتل دخترم قصاص شود. ما نمی‌توانیم از خون دخترم گذشت کنیم.

با پایان دفاعیات مرد خشن، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.