• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

کاشت زنجیر طلا در سر به جای مو

  • کد خبر : 45373
  • 02 فوریه 2023 - 12:12
کاشت زنجیر طلا در سر به جای مو

کاشت زنجیر طلا در سر به جای مو در سر بسیار عجیب و غیر غابل باور است اما رپرها، صرف نظر از اینکه از کجا آمده‌اند، برای آراستن منحصربه‌فردترین و برجسته‌ترین ظاهرها، به روش‌های عجیب و غریب متوسل می‌شوند. آنها اغلب حتی از محدودیت های بدن برای جلب نظر بیشتر استفاده می کنند. رپر مکزیکی زنجیر طلا را در پوست سر خود کاشت و موهای واقعی خود را به طور کامل با آن جایگزین کرد!

کاشت زنجیر طلا در سر به جای مو

دن سور نوازنده و رپر مکزیکی ، موهای طبیعی خود را به طور کامل برداشت و در سال ۲۰۲۱ زنجیرهای طلایی را در پوست سر خود کاشت. رپر ۲۳ ساله دلیل عجیبی پشت این کار دارد در آن زمان او می‌خواست کاری متفاوت از رنگ کردن موهایش انجام دهد، زیرا بقیه هم همین کار را می‌کردند. بنابراین، او تصمیم گرفت که به جای رنگ کردن موهای خود، آنها را با زنجیر طلایی جایگزین کند، به این امید که هیچ کس از مدل موهای زنجیر طلایی منحصر به فرد او کپی نکند.

مشخص نیست که این هنرمند رگیتون چقدر برای نصب زنجیر طلا روی پوست سر خود هزینه کرده است، اما او اشاره کرد که در این فرآیند از هیچ هزینه ای دریغ نکرده است. در مورد این سوال که چگونه آن زنجیر طلایی براق را نصب کرده است، او قلاب هایی در جمجمه اش کار گذاشته است که زنجیرهایی به آنها متصل شده است. ظاهراً دن اولین فرد شناخته شده ای است که تحت چنین عملی قرار گرفته است.

با این حال، ادعا شده است که دن زنجیر طلای تقلبی را کاشته است. بنابراین، خواننده رپ چندین بار به TikTok مراجعه کرده است تا ادعا کند که زنجیرها طلای اصلی هستند. او یک لیوان آب برداشت و زنجیر را در آن فرو کرد تا ثابت کند که این زنجیرها طلای واقعی هستند و تقلبی نیست. اگرچه این روش چندان قانع کننده به نظر نمی رسد، اما بسیاری از طرفداران او هنوز معتقدند که این زنجیر طلای واقعی است.

دان بیش از ۱۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از ۶ میلیون دنبال کننده در TikTok دارد. در حالی که طرفداران از موهای زنجیر طلایی دن سور استقبال می کنند، او اغلب مجبور است به خاطر جایگزین کردن موهای واقعی خود با زنجیر طلایی با واکنش شدید و ترولینگ مواجه شود.

موهای زنجیره ای طلایی خواننده رپ از لیل یوزی ورت الهام گرفته شده باشد

طبق گزارش‌ها، موهای زنجیر طلایی این خواننده رپ از یک رپر آمریکایی به نام لیل یوزی ورت الهام گرفته شده است. اوزی در اوایل سال ۲۰۲۱ هنگامی که یک الماس صورتی طبیعی ۲۴ میلیون دلاری را در پیشانی خود جاسازی کرد، در رسانه های اجتماعی به سرعت منتشر شد. او این الماس غول پیکر ۱۰ قیراطی را با استفاده از روش کاشت ترانس درمال یا میکرو درمال در پیشانی خود کاشت. این فرآیند شامل قرار دادن یک لنگر نازک اما گسترده در زیر پوست است که جواهر با استفاده از میله های کوچک روی آن تعبیه شده است.

با این حال، در یک رویداد عجیب و غریب، الماس ۲۴ میلیون دلاری یوزی در یکی از اجراهایش از سر او کنده شد! این حادثه در جریان کنسرت او در جشنواره موسیقی رولینگ لود در ژوئیه ۲۰۲۱ رخ داد. یوزی در حین اجرا، برای موج سواری در میان جمعیت فرو رفت که جواهر بزرگ او کنده شد. خوشبختانه او توانست الماس را پس بگیرد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.