• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

این گوشی های شیائومی اندروید ۱۴ را دریافت می کنند

  • کد خبر : 45433
  • 06 فوریه 2023 - 16:50

در‌حال‌حاضر، اندروید ۱۳ هنوز در مرحله‌ی انتشار برای دستگاه‌های مختلف است. با‌این‌حال، با انتشار سیستم‌عامل جدید اندروید ۱۴ که احتمالاً به‌زودی اتفاق می‌افتد، بعضی از کاربران شیائومی در این فکر هستند که کدام گوشی‌های شرکت مذکور آخرین آپدیت نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد.

در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که کدام گوشی‌های شیائومی احتمالاً در زمان انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد. همچنین، درباره‌ی تاریخ انتشار و برخی از ویژگی‌های مورد‌انتظار صحبت خواهیم کرد.

تاریخ انتشار اندروید ۱۴ در گوشی شیائومی

آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی ممکن است در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۳ منتشر شود. اندروید ۱۴ هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و انتظار نمی‌رود تا سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ منتشر شود. به‌طور‌کلی، گوگل بیلد پایدار اندروید را در ماه آگوست معرفی می‌کند و به‌دنبال آن سایر شرکت‌های سازنده‌ نسخه‌ی اندروید خود را یک یا دو ماه بعد منتشر می‌کنند. شیائومی نیز از همین الگو پیروی خواهد کرد.

اگر به‌خاطر بیاورید‌، نسخه بتای اندروید ۱۳ برای گوشی‌های شیائومی در آگوست ۲۰۲۲ عرضه و بیلد پایدار نوامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. با در‌نظر‌گرفتن این موضوع، می‌توانیم انتظار به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را نیز در همان بازه‌ی زمانی داشته باشیم.

ویژگی های اندروید ۱۴ در گوشی شیائومی

اندروید ۱۴ بسیاری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را برای دستگاه‌های پشتیبانی‌شده به‌ارمغان خواهد آورد. قابلیت‌هایی که انتظار می‌رود در سیستم‌عامل جدید گنجانده شود، عبارت‌اند از: ژست‌های حرکتی پیش‌بینی‌کننده، عمر باتری و عملکرد بهبود‌یافته، کنترل‌ حریم خصوصی و امنیتی بهبود‌یافته، اتصال ماهواره‌ای و منو اشتراک‌گذاری جدید. ناگفته نماند می‌توانیم انتظار برخی از این ویژگی‌ها را در MIUI مبتنی‌بر اندروید ۱۴ Xioami داشته باشیم.

فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده اندروید ۱۴شیائومی

در‌حال‌حاضر، هنوز خیلی زود است که بگوییم؛ اما می‌توان انتظار داشت که همه‌ی مدل‌های جدیدتر واجد‌شرایط باشند و برخی از مدل‌های قدیمی‌تر نیز این به‌روزرسانی را دریافت کنند. مانند سال‌های گذشته، انتظار می‌رود این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای برای عموم منتشر شود؛ یعنی از جدیدترین دستگاه‌ها شروع شود و سپس به مدل‌های قدیمی‌تر برسد

گوشی های شیائومی

گوشی هوشمند

Xiaomi Mi Mix Fold 2

Xiaomi 13 Pro

Xiaomi 13

Xiaomi 12T Pro

Xiaomi 12T

Xiaomi 12S Ultra

Xiaomi 12 Ultra

Xiaomi 12S Pro

Xiaomi 12S

Xiaomi 12 Pro

Xiaomi 12

Xiaomi 12 Lite

گوشی‌های ردمی:

گوشی هوشمند

Redmi 10 5G

Redmi 11 Prime 5G

Redmi Note 12

Redmi Note 12 Pro

Redmi Note 12 Pro+

گوشی‌های پوکو

گوشی هوشمند

POCO F4 GT

POCO F4 5G

POCO M4 5G

POCO M5

POCO X4

POCO X5 Pro 5G

علاوه‌بر دستگاه‌های ذکر‌شده، چندین محصول دیگر نیز ممکن است آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت کنند. با‌این‌حال، فهرست دقیق دستگاه‌ها هنوز در‌دسترس نیست.

ذکر این نکته نیز ضروری است که فهرست بالا رسمی نیست و ممکن است با نزدیک‌شدن به تاریخ انتشار اندروید ۱۴ تغییر کند. همچنین، احتمال دارد شیائومی تصمیم بگیرد که این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های دیگر نیز عرضه کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45433

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.