• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

گوشی کوکاکولا معرفی شد؛ ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی جذاب

  • کد خبر : 45522
  • 12 فوریه 2023 - 13:52

کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد، البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید. این محصول که با همکاری ریلمی عرضه می‌شود، ریلمی ۱۰ پرو ۵G کوکاکولا ادیشن نام دارد که برای بازار هند است.

این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص کوکاکولا بهره می‌برد، بسته‌بندی‌اش مخصوص است و همچنین رابط کاربری ویژه‌ای هم دارد. علاوه‌بر این موارد، یک حالت عکاسی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن نوشابه پخش می‌شود!

طراحی و مشخصات گوشی کوکاکولا و ریلمی

پنل پشتی این دستگاه دو رنگ است که بخش بزرگی از آن را رنگ قرمز و برند کوکاکولا پوشانده است. این سبک طراحی روی جعبه آن هم مشاهده می‌شود. این دستگاه که تنها در ۱۰۰۰ نمونه به فروش می‌رسد، دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و قیمتی برابر ۲۵۵ دلار دارد.

درون جعبه این دستگاه با یک مجسمه به نام Realmeow، چندین استیکر، یک کارت با شماره دستگاه تولیدی و همچنین ابزار خارج‌کردن سیم‌کارت با طراحی در نوشابه روبه‌رو هستیم.

گوشی کوکاکولا و ریلمی از رابط کاربری خاصی بهره می‌برد که دارای یک انیمیشن شارژ مشابه پرکردن نوشابه است. همچنین با تصاویر پس‌زمینه گازدار و آیکون‌های مخصوص روبه‌رو هستیم. درنهایت هم صداهای نوتیفیکیشن و صدای زنگ اختصاصی برای کاربران در نظر گرفته شده‌اند.

ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن از مشخصات یکسان با نسخه استاندارد بهره می‌برد. بنابراین کاربران با نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روبه‌رو می‌شوند.

گوشی کوکاکولا و ریلمی که در هند عرضه می‌شود، از دو روز دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تنها ۱۰۰۰ نمونه از آن به فروش می‌رسد. این احتمال وجود دارد که کوکاکولا در آینده با برندهای دیگری هم همکاری کند. همکاری چنین شرکت‌هایی با سازندگان گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده و برای مثال اخیراً، سامسونگ از نسخه بی‌ام‌و گلکسی S23 اولترا رونمایی کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.