• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15

تبریک و کنایه محسن تنابنده به دیپلم افتخار هومن برق نورد از جشنواره فجر/ دیپلم ردی را جعل کردی+ عکس

  • کد خبر : 45553
  • 13 فوریه 2023 - 11:01
تبریک و کنایه محسن تنابنده به دیپلم افتخار هومن برق نورد از جشنواره فجر/ دیپلم ردی را جعل کردی+ عکس

شب گذشته در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، «هومن برق نورد» موفق به کسب دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل مرد جشنواره فجر شد. ساعاتی بعد از اختتامیه جشنواره فیلم فجر و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره، تصاویری در فضای مجازی از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد منتشر شد که دیپلم او بدون امضای دبیر، با خطی ناخوانا و با ذکر اسم اشتباه بازیگر بوده است. محسن تنابنده هم با انتشار این تصویر در شبکه اجتماعی خود، تبریک و کنایه ‌ای هم به این جایزه و جشنواره فیلم فجر زد.

تبریک و کنایه محسن تنابنده به دیپلم افتخار هومن برق نورد

محسن تنابنده در واکنش به این جایزه خطاب به هومن برق نورد نوشت:

   “هومن جان تبریک  تو شایسته بهترینهایی فقط جان مادرت این دیپلم افتخار به دلایل زیر جایی رو نکن

١-اولا لاک گرفتگی داره

٢-دوما تو هومن برق نوردی نه هومن برق نور تازه اگه همینم قابل خوانش باشه

٣-سوم و مهمتر از همه امضای دبیر جشنواره نداره و به نظر میاد خودت این دیپلم ردی رو جعل کردی”

پاسخ به حواشی لوح‌ هومن برق‌نورد در اختتامیه جشنواره فیلم فجر

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره لوح هومن برق‌نورد و حواشی برخی از جوایز اختتامیه فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد.

ساعاتی بعد از اختتامیه جشنواره فیلم فجر و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره، تصاویری در فضای مجازی از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد منتشر شد که دیپلم او بدون امضای دبیر، با خطی ناخوانا و با ذکر اسم اشتباه بازیگر بوده است. محسن تنابنده هم با انتشار این تصویر در شبکه اجتماعی خود، کنایه‌ای هم به این جایزه و جشنواره فیلم فجر زد.

ساعاتی بعد مجتبی امینی دبیر جشنواره، اصل دیپلم افتخار را در صفحه مجازی خودش منتشر کرد تا به‌نظر برسد که آن تصویر قبلی تنها یک نسخه جعلی بوده و نسخه درستی از دیپلم افتخار به دست هومن برق‌نورد و دیگر بازیگران رسیده است، با این حال ابهامات ادامه داشت.

حساسیت‌های این دوره و  لو نرفتن اسامی برگزیدگان

روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در ساعات پایانی شب گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد تا به‌نوعی به حواشی پایان دهد و اصل ماجرا را بیان کند.

مسعود نجفی در این بیانیه که به‌روی سایت و کانال تلگرامی جشنواره منتشر شده است، گفت: به‌دلیل حساسیت‌های این دوره و به‌دلیل لو نرفتن اسامی برگزیدگان، جلسه جمع‌بندی داوران ساعتی قبل از مراسم اختتامیه برگزار شد که تا دقایقی قبل از مراسم ادامه داشت و به‌دلیل تکثر جوایز نسخه چرک‌نویس بدون امضای دبیر سهواً در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت.امروز نسخه نهایی ارسال و از آنها عذرخواهی شد.

جلسه نهایی داوران در سال‌های گذشته یک روز قبل از مراسم انجام می‌شد و فرصت کافی برای آماده‌سازی لوح‌ها وجود داشت که امسال این زمان برای آماده‌سازی با توجه به زمان برگزاری جلسه جمع‌بندی هیئت داوران قبل از اختتامیه محدود بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.