• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

شیائومی قصد دارد بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو در دنیا شود

  • کد خبر : 45606
  • 15 فوریه 2023 - 11:46
شیائومی قصد دارد به بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو در دنیا شود

شیائومی می خواهد در بین پنج شرکت برتر خودروسازی جهان قرار گیرد و در حال آماده سازی برای تولید انبوه خودرو شیائومی خود در سال ۲۰۲۴ است.

شیائومی می خواهد در بین پنج شرکت برتر خودروسازی جهان قرار گیرد

شیائومی، تولیدکننده لوازم الکترونیکی، تصمیم گرفته است که وارد تجارت خودروسازی شود. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، لی جون، به این پروژه بسیار متعهد است و ظاهراً نیمی از زمان و تلاش خود را صرف بخش خودروسازی شرکت می‌کند. این شرکت چینی در مورد سرمایه گذاری جدید خود مطمئن است زیرا مدیرعامل آن اخیراً هدف بلندپروازانه قرار دادن خودرو شیائومی در بین پنج خودروساز برتر جهان را اعلام کرده است.

ماشین الکتریکی شیائومی

تیم تحقیق و توسعه پشت خودروهای شیائومی به بیش از ۲۳۰۰ عضو افزایش یافته است و به طور خستگی ناپذیری در تلاش است تا اولین تولید انبوه رسمی خود را در سه ماهه اول ۲۰۲۴ انجام دهد. پیشرفت آنها فراتر از انتظارات بوده است، با خروج خودروی نرم از خط تولید در سپتامبر گذشته و آزمایش های زمستانی. از پایان دسامبر شروع می شود.

لی جون تاکید کرد که رانندگی خودران یکی از جنبه‌های حیاتی هجوم شیائومی به صنعت خودرو است. قرار است بیش از ۱۴۰ وسیله نقلیه در سراسر کشور در مرحله اول ابتکار رانندگی خودران تحت آزمایش قرار گیرند. هدف این است که تا سال ۲۰۲۴ خود را به عنوان یک رهبر در صنعت معرفی کند.

از نظر سودآوری، لی جون اظهار داشت که شیائومی سود نرم افزاری را در اولویت قرار می دهد، مشابه رویکردی که در مورد تلفن های همراه خود دارد. آینده خودروها فرصت های هیجان انگیزی را برای ادغام خدمات مختلف، فراتر از فروش و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

تصاویری منتشر شد که نشان می داد غول فناوری چینی در حال انجام آزمایشی از مدل EV است که هنوز معرفی نشده است. به عبارت دیگر، این برند به وضوح در حال آزمایش خودروی شیائومی در شرایط آب و هوایی شدید سرد و احتمالاً کالیبراسیون‌های کلیدی دیگری نیز بود.

شیائومی کارخانه خودروسازی خود را در ییژوانگ پکن تاسیس کرده است که دفتر مرکزی فروش و تحقیق و توسعه را در خود جای داده است. آنها قصد دارند یک کارخانه خودروسازی کاملاً کاربردی با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه بسازند و اولین خودرو در سال ۲۰۲۴ از خط تولید خارج شود.

در حال حاضر، صنعت خودرو تحت سلطه نام های بزرگی مانند فولکس واگن، تویوتا، مرسدس و فورد است. شاید برای شیائومی پیشی گرفتن از غول های مطرح در این صنعت آسان نباشد، با این حال، شرکت هایی مانند تسلا نشان داده اند که می تواند این کار را انجام دهد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.